Do zadań Wydziału Podatków i Opłat należy między innymi:
Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem lub zmianą wysokości podatku:
od nieruchomości ;
rolnego;
leśnego;
od środków transportowych;
opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej;
Realizowanie zadań z zakresu kontroli podatkowej;
Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach;
Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym;
Wydawanie decyzji przyznających ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych;
Księgowość podatkowa;
Księgowość niepodatkowych należności budżetowych m.in. użytkowania wieczystego, dzierżaw , opłaty za zajęcie pasa drogowego;
Księgowość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
Prowadzenie spraw związanych z egzekucją zaległości podatkowych;
Prowadzenie spraw związanych z windykacją niepodatkowych należności budżetowych;
Powadzenie spraw związanych z egzekucją zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Zajawka (pl): Wydział Podatków i Opłat - FP
Katarzyna Smal
Telefon: 048 - 341 42 14
Fax: 048 - 312 11 02
Email: k.smal@pionki.pl
Pokój: 109,110
Informatyzacja Urzędu Miasta i
miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach”
Projekt
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Mazowieckiego 2007-2013