Nr postępowania: PWKC/ 05 / ZP/ 2024 Data: 08 październik 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
1. ZAMAWIAJĄCY:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775
adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup i dostawa węgla kamiennego sortyment Orzech II i Eko groszek do
obiektów PWKC w Pionkach Sp. z o.o.”.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań:
a) Sukcesywnie wg potrzeb zakup, dostawa i rozładunek węgla kamiennego:
- orzech gatunek II w ilości do 18 ton (luzem), o parametrach nie gorszych niż: frakcja 25-
80mm, wartość opałowa nie mniejsza niż 26.000 kJ/kg, zawartość części lotnych: 36-42% (w
przeliczeniu na stan suchy i bez popiołowy), miejsce dostawy Stacja Odżelaziania Wody Januszno
90;
- eko groszek typu 32.1, klasy 27/5 w ilości do 18 ton (workowany 20-25 kg) o parametrach
nie gorszych niż: maksymalny rozmiar ziarna do 25mm, wartość opałowa nie mniejsza niż
28.000 kJ/kg, zawartość siarki nie większa jak 1%, zawartość popiołu 2 - 7%, zawartość wilgotności
do 11%, temperaturze topnienia powyżej 1200oC, miejsce dostawy Oczyszczalnia
ścieków ul. Garszwo 99 w Pionkach,
b) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zapewnia pokrycie
wszystkich kosztów związanych z zakupem węgla, załadunkiem, transportem
pod wskazany adres, rozładunkiem, a także inne koszty związane z wykonaniem umowy.
2) Termin realizacji zamówienia: do 28.02.2025r., przy czym pierwsza dostawa w dniach 18-
25.10.2024r. Wielkość dostaw i ich termin realizacji będzie składany przez Zamawiającego
Wykonawcy drogą mailową z wyprzedzeniem minimum 7 dniowym.
3) Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2.
4) Przedmiot zamówienia wg kodu CPV: Paliwa na bazie węgla – 09111200-02.
5) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7) W ramach zapytania cenowego każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedna ofertę.
8) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
9) Dopuszcza się składanie ofert częściowych w zakresie rodzaju sortymentu.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujący dokument
-wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
- podpisaną klauzulę informacyjną RODO.
1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą
elektroniczną na e-mail: pwkc@pionki.pl.
5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania w jest: Robert Kucułyma tel. 609 345 141.
6. Miejsce składania ofert.
- Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul.
Przemysłowa 11 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup i dostawa węgla
kamiennego sortyment Orzech II i Ekogroszek do obiektów PWKC w Pionkach
Sp. z o.o. - NIE OTWIERAĆ PRZED 16.10.2024 r., godz. 11:15”, w terminie do
dnia 16.10.2024, godz.: 11.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.10.2024 r. o godz.
11:15, Otwarcie ofert jest jawne.
7. Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową
brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
1) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
2) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
3) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku
postępowania.
1) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
3) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie,
skarga.
4) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku
zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz cenowo - ofertowy.
2. Wzór umowy.
3. Klauzula RODO.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
(-) Paweł Dąbrowski