OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie przebudowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach – dostawa wyposażenia
DatazamieszczeniawBZP:18.04.2018r.,numerogłoszenia: 546945-N-2018;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:tak
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej – Umowa nr RPMA.05.02.00-14-5270/16-00. Projekt „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku” Działanie 5.2. „Gospodarka odpadami” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: p.stolarski@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach – dostawa wyposażenia
Numer referencyjny: IŚ.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Celem przedmiotowej inwestycji jest poprawa warunków oraz funkcjonowania istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. W ramach inwestycji zostaną zamontowane (dostarczone) następujące elementy : 1) kontenery - pojemniki na odpady; 2) belownica do odpadów; 3) samochodowa waga mobilna. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 – dostawa kontenerów – pojemników na odpady i ich ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK; 2) zadanie 2 – dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK – 1 szt. 3) zadanie 3 – dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK – 1 szt. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). Zadanie Nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach nw. kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach: 1) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 36m3 – 1 szt., 2) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 19m3 – 2 szt., 3) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 4) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich z pokrywą 6-cio klapową, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 5) pojemniki mobilne do segregacji odpadów o pojemności 1100l ocynkowane ogniowo, wyposażone w kółka i pokrywę – 10 szt., 6) paleta koszowa EURO z klapą do zbiórki odpadów – 10 szt., 7) pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne i medyczne o pojemności 120l, wyposażone w kółka i pokrywę – 4 szt., 8) paleta na odpady – zużyte akumulatory – 1 szt., 5. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP36 i KP19: 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) boki z blachy min. 3 mm 3) podłoga z blachy min. 4 mm 4) rolki jezdne 5) haczyki do zamocowania plandek 6) zamknięcie centralne zabezpieczające przed samoczynnym otwarciem 7) wieniec wzmacniający 8) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. 6. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP7 (zamkniętych lub otwartych): 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) wersja uniwersalna hakowo-bramowa 3) boki z blachy min. 2 mm 4) podłoga z blachy min. 3 mm 5) pokrywa z blachy min. 2 mm 6) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. Zadanie Nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 7. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK wg Projektu zagospodarowania działki PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie koniecznego podłoża (np. betonowego) do montażu samochodowej wagi mobilnej. Prace związane z przebudową PSZOK jeszcze się nie rozpoczęły, podłoże można będzie wykonać przed wykonaniem utwardzenia drogi kostką brukową gr. 8 cm lub na wykonanej nawierzchni z kostki betonowej brukowej. 8. Wymagania minimalne dla dostarczanej wagi mobilnej: 1) samochodowa waga mobilna, o długości pomostu 6 metrów, przeznaczona do ważenia małych samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, ciągników oraz innych pojazdów o maksymalnej masie 30 ton; 2) konstrukcja stalowa wagi gwarantująca jej odpowiednią sztywność, trwałość i wytrzymałość, pokrycie ryflowaną blachą; 3) waga wyposażona w dwa najazdy do wagi o długości 2,5 m i szerokości samej wagi; 4) waga wyposażona w miernik odczytowy, znajdujący się w budynku dozoru obok wagi; 5) obudowa wyświetlacza nierdzewna IP-67, wyświetlacz LCD, ważenie, zerowanie, tarowanie, blokada tary, podgląd masy brutto, automatyczne zerowanie masy pustego pomostu, funkcja wyłączania podświetlania wyświetlacza, interfejs do komputera, interfejs do zdalnego wyświetlacza, współpraca z drukarką, zasilanie sieciowe lub zewnętrzny akumulator 12VDC; 6) montaż wagi bez fundamentów, bezpośrednio na równej powierzchni utwardzonej o odpowiedniej nośności; 7) po montażu wagi należy przeprowadzić jej legalizację (waga po zmianie miejsca lokalizacji nie wymaga ponownej legalizacji). Zadanie Nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 9. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. 10. Opis i wymagania dla belownicy do odpadów komunalnych: ilość komór - jedna, otwór załadowczy - min. 1080x570mm, nacisk maksymalny - 27 ton, załadunek - frontalny, wiązanie beli - ręczne, waga - max 1600kg, moc silnika do 4 kW. 11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań: Pionki, ul. Zakładowa 7 (Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach). 12.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres min. 1 roku na cały przedmiot zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV: 39713300-6 ; 42923000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 2 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części 6 pkt 6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jak wyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach nw. kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach: 1) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 36m3 – 1 szt., 2) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 19m3 – 2 szt., 3) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 4) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich z pokrywą 6-cio klapową, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 5) pojemniki mobilne do segregacji odpadów o pojemności 1100l ocynkowane ogniowo, wyposażone w kółka i pokrywę – 10 szt., 6) paleta koszowa EURO z klapą do zbiórki odpadów – 10 szt., 7) pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne i medyczne o pojemności 120l, wyposażone w kółka i pokrywę – 4 szt., 8) paleta na odpady – zużyte akumulatory – 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00
Część nr: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK wg Projektu zagospodarowania działki PSZOK.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK wg Projektu zagospodarowania działki PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie koniecznego podłoża (np. betonowego) do montażu samochodowej wagi mobilnej. Prace związane z przebudową PSZOK jeszcze się nie rozpoczęły, podłoże można będzie wykonać przed wykonaniem utwardzenia drogi kostką brukową gr. 8 cm lub na wykonanej nawierzchni z kostki betonowej brukowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42923000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00
Część nr: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. 10. Opis i wymagania dla belownicy do odpadów komunalnych: ilość komór - jedna, otwór załadowczy - min. 1080x570mm, nacisk maksymalny - 27 ton, załadunek - frontalny, wiązanie beli - ręczne, waga - max 1600kg, moc silnika do 4 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39713300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00
(-)BurmistrzMiastaPionki