OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na dostawę energii elektrycznej dla Gminy Miasto Pionki oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-02-2019r. do 31-01-2020r.
Data zamieszczenia w BZP: 27.11.2018r., numer ogłoszenia: 653886-N-2018;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: p.stolarski@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Miasto Pionki oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-02-2019r. do 31-01-2020r.
Numer referencyjny: IZ.271.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Miasto Pionki oraz gminnych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01-02-2019 r. do 31-01-2020 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający działa w imieniu własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. 3. Gmina Miasto Pionki oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy dostawy energii elektrycznej do poszczególnych obiektów (punktów PPE) wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Obowiązujące umowy są zawarte na czas określony do dnia 31.01.2019r. i zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 5. Zamawiający oświadcza, że: procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny, posiada zawartą umowę z Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. na sprzedaż energii elektrycznej do 31-01-2019 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, posiada zawartą umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja SA, na czas nieokreślony, wyłonionemu w postępowaniu Sprzedawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01-02-2019 r. do 31-01-2020 r. wynosi 1 623 059 kWh (zał. Nr 1 do SIWZ). Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez „Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 8. Przedmiotem zamówienia jest również odbiór wytworzonej energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej o mocy 19 kWp wraz całą infrastrukturą towarzyszącą posadowionej na dachu budynku byłego Publicznego Gimnazjum nr 2 w Pionkach, ul. Słowackiego 4, 26-670 Pionki. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przygotować i zawrzeć umowę ZAKUPU ENERGII ELEKTRYCZNEJ I BILANSOWANIA HANDLOWEGO ŹRÓDŁA OZE z Zamawiającym od dnia 01.02.2019r. do dnia 31.01.2020r.
II.5) Główny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2 ; 09000000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2020-01-31
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji. b) zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia o posiadaniu umowy z OSD.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:
Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: brak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji. b) zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia o posiadaniu umowy z OSD.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: brak
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 100,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych w niniejszym Rozdziale SIWZ. 2. Cena określona w ust. 1 ulega zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zmian nieistotnych w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
(-)BurmistrzMiastaPionki