Numer sprawy: PWKC/26/ZP/2025 Pionki, dn. 05 grudnia 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
p.n. „REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWA WODNO KANALIZACYJNO CIEPŁOWNICZEGO SPÓŁKA z o. o. W PIONKACH”
I. Nazwa oraz adres zamawiającego Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775 adres strony internetowej: www.bip.pionki.pl, www.pwkc.pl e-mail: pwkc@pionki.pl tel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest jako zapytanie ofertowe na podstawie procedury postępowania zatwierdzonej Zarządzeniem Zarządu Spółki z dnia 31 stycznia 2025 r., zgodnie z art. 364 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie obowiązują przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
III. Informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji:
1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Kod we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
|
L.p. |
Nazwa produktu |
Kod CPV |
|
1. |
Roboty rozbiórkowe |
45111300-1 |
|
2. |
Roboty murarskie |
45262522-6 |
|
3. |
Tynkowanie |
45410000-4 |
|
4. |
Kładzenie glazury |
45431200-9 |
|
5. |
Montaż stolarki |
45421131-1 45421153-1 |
|
6. |
Kładzenie i wykładanie podłóg |
45432100-5 45432121-8 |
|
7. |
Instalacje sanitarne |
45332200-5 45332300-6 45332400-7 |
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o. o. znajdujących się w Pionkach przy ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w oparciu o poniższe dokumenty:
1.1.1. Adaptacja – Załącznik Nr 2.
1.1.2. Inwentaryzacja skala 1_100 – Załącznik Nr 3.
1.1.3. Przedmiar robót – Załącznik Nr 4.
1.1.4. Rzut posadzek – Załącznik Nr 5.
1.1.5. Sufity podwieszone – Załącznik Nr 6.
1.1.6. Wyburzenia i rozbiórki – Załącznik Nr 7.
UWAGA:
Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego jest jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w celu ustalenia ceny ryczałtowej. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze – nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej, zapisów w niniejszym zapytaniu.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie zostanie odrzucona.
1.2. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia:
1.2.1. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby (pracownicy fizyczni) realizujące przedmiot zamówienia będą w okresie obowiązywania umowy zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia w/w osób stosuje się również do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
1.2.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające istnienie stosunku pracy ze wskazaną przez Zamawiającego osobą wykonującą czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy.
1.2.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających istnienie stosunku pracy ze wskazaną osobą w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 1.2.2. powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę.
V. Termin wykonania zamówienia:
do 31 stycznia 2026 r.
VI. Podwykonawstwo:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
VII. Komunikacja
1. Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem www.bip.pionki.pl., www.pwkc.pl.
2. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami w zakresie:
– Sławomir Drózd telefon 601 650 292, adres e-mail: pwkc@pionki.pl,
VIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Zapytaniu ofertowym oraz posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium Ceny
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która będzie miała najniższą cenę.
XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Termin składania ofert upływa w dniu 12 grudnia 2025 roku, do godz. 1000, na adres lub w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Przemysłowej 11, 26-670 Pionki, sekretariat. Ofertę składa się w zaklejonej, nienaruszonej, nieprzezroczystej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, z napisem: „Oferta na remont pomieszczeń biurowych PWKC Sp. z o.o. w Pionkach NIE OTWIERAĆ DO DNIA 12 grudnia 2025 r. do godz. 1015”
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 grudnia 2025 roku, o godz. 1015.
XII. Inne informacje
Dokumenty przedmiotu zamówienia są dostępne:
- w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki,
- na stronie internetowej www.bip.pionki.pl, www.pwkc.pl
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Załącznik Nr 2 - Adaptacja
3) Załącznik Nr 3 - Inwentaryzacja skala 1_100
4) Załącznik Nr 4 - Przedmiar robót
5) Załącznik Nr 5 - Rzut posadzek
6) Załącznik Nr 6 - Sufity podwieszone
7) Załącznik Nr 7 - Wyburzenia i rozbiórki
8) Załącznik Nr 8 - Wzór umowy
9) Załącznik Nr 9 - Klauzula informacyjna RODO.
Prezes Zarządu Spółki
(-) Paweł Dąbrowski








