Numer sprawy: PWKC/02/ZP/2024 Pionki, dn. 12 czerwca 2024 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
p.n. „ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ MIAŁU WĘGLOWEGO
DLA CIEPŁOWNI PRZEDSIĘBIORSTWA WODNO KANALIZACYJNO CIEPŁOWNICZEGO SPÓŁKA z o.o. W PIONKACH
na sezon grzewczy 2024/2025”
I.Nazwa oraz adres zamawiającego Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775 adres strony internetowej: www.bip.pionki.pl, e-mail:pwkc@pionki.pltel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest jako przetarg nieograniczony na podstawie procedury postępowania zatwierdzonej Uchwałą Nr 1 Zarządu Spółki z dnia 10 czerwca 2021 r., zgodnie z art. 364 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie obowiązują przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
III. Opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą miału węglowego w ilości do 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) ton, do magazynu kotłowni Zamawiającego, samochodami samowyładowczymi (wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09111210-5.
2. Zamawiający wymaga by zaoferowany miał węglowy spełniał wszystkie poniższe wymagania w każdej dostawie odniesione do stanu roboczego:
-
Sortyment według normy PN-82/G-9700 M IIA,
-
Typ węgla według normy PN-G-97002:2018-11 Węgiel energetyczny – typ 31,32,
-
Wartość opałowa nie mniej niż 23 000 kJ/kg,
-
Zawartość siarki nie więcej niż 0,85 %,
-
Zawartość popiołu nie więcej niż 16 %,
-
Wilgotność nie większa niż 12 %,
-
Zawartość części lotnych nie mniejsza niż 28 %.
IV. Termin wykonania zamówienia:
od 01 września 2024 r. do 31 maja 2025 r.
V. Komunikacja
1. Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem www.bip.pionki.pl.
2. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami w zakresie:
– Sławomir Drózd telefon 601 650 292, adres e-mail: pwkc@pionki.pl,
VI.Termin związania ofertą
1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII.Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami zgodnie zwarunkami, określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz poosiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia iznajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych, należy wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Szczegółowe zasady dot. Wadium zostały zawarte w § 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia stanowiącej załącznik niniejszego ogłoszenia.
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium jakości - zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym [%] /Waga: 20 pkt,
- Kryterium jakości - zawartość popiołu w stanie roboczym [%] /Waga: 20 pkt,
- Kryterium Cena brutto za 1 tonę miału Waga: 60 pkt.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom zawartym w SWZ.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
X.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Termin składania ofert upływa w dniu 27 czerwca 2024 roku, do godz. 1000, na adres lub w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Przemysłowej 11, 26-670 Pionki, sekretariat. Ofertę składa się w zaklejonej, nienaruszonej, nieprzezroczystej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, z napisem: „Oferta na zakup i dostawę miału węglowego do PWKC Sp. z o.o. w Pionkach na sezon grzewczy 2024/25. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 27 czerwca 2024 r. do godz. 1015”
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 czerwca 2024 roku, o godz. 1015.
XI. Inne informacje
Specyfikacja Warunków Zamówienia jest dostępna:
- w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki,
- na stronie internetowej www.bip.pionki.pl
Załączniki:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia
2) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 2 – Oświadczenie
4) Załącznik nr 3 – Wykaz zrealizowanych dostaw
5) Załącznik nr 4 – Projekt umowy
6) Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna RODO.
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt