Nr sprawy PWKC/01/2021 Pionki, dn. 18 marca 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 130 000,00 zł
prowadzone na podstawie Regulaminu zamówień publicznych obowiązującego w Spółce z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
- I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
NIP: 7962943174, REGON: 142896450, NR REJESTROWY 000106775
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z.o.o.”
- II. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy sukcesywny zakup paliw płynnych w ilościach:
a) Olej napędowy ON w ilości 17.000 litrów,
b) Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości 3.000 litrów ,
c) Gaz LPG w ilości 1.000 litrów.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz.1680) w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2016 r, poz. 540) oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Nr przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
09000000-3 – produkty naftowe, paliwo
09132100-4 – benzyna bezołowiowa,
09134100-8 – olej napędowy,
09133000-0 – gaz LPG.
- Szczegółowy opis zamówienia:
a) podane w ust. 1 ilości paliwa są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości paliwa, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy paliwa w ilości określonej w ust. 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości paliwa niż wynikające z ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego paliwa zgodnie z postanowieniami zawartej umowy z zastosowaniem upustu określonego w § 3 ust. 1 umowy,
b) sprzedaż przez Wykonawcę paliw nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,
c) wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu, przez 24 h na dobę.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny paliw przez wykonawcę, o ile wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od wykonawcy mające wpływ na zmianę ceny; przy czym nie podlega zmianie wysokość upustu udzielonego zamawiającemu.
- Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotówkach, w cyklu 15 dniowym z konta zamawiającego na konto wykonawcy po przedłożeniu faktury zbiorczej.
- III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia od 01 kwietnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – Załącznik nr 1,
b) koncesję na obrót paliwami płynnymi (ksero poświadczone za zgodność z oryginałem),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz barku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 2
d) pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy,
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
- IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
- W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. przekazywane będą w formie pisemnej.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania cenowego, a Zamawiający udzieli informacji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zapytania
i udzielenia odpowiedzi drogą elektroniczną, pod warunkiem potwierdzenia odwrotnie ich otrzymania przez drugą Stronę. Zapytanie dotyczące wyjaśnienia zapisów zapytania cenowego może być złożone nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
- V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w są:
Dawid Jaroszek telefon 572 513 662, email: pwkc@pionki.pl
- VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w IV pkt 1 od a do e niniejszego zapytania cenowego.
- Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięciu w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia:
„Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.” – nie otwierać przed dniem 26 marca 2021 r. godz. 10.15”.
- VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę cenową należy złożyć na adres lub w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, w sekretariacie do dnia 26 marca 2021 roku godz. 10.00.
- Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 26 marca 2021 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert jest jawne.
- VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cenę ofertową stanowi:
a) dla oleju napędowego – cena hurtowa Ekodiesel (zaokrąglona do pełnych groszy w dół za litr), opublikowana na stronie http://www.orlen.pl z dnia 18 marca 2021 roku, pomniejszona o upust udzielony przez Wykonawcę,
b) dla benzyny bezołowiowej 95 – cena hurtowa Eurosuper 95 (zaokrąglona do pełnych groszy w dół za litr), opublikowana na stronie http://www.orlen.pl z dnia 18 marca 2021 roku, pomniejszona o upust udzielony przez Wykonawcę,
c) dla gazu – cena hurtowa autogazu dla województwa mazowieckiego (zaokrąglona do pełnych groszy w dół za litr), opublikowana na stronie http://www.orlenpaliwa.com.pl/PL/notowania/Strony/Autogazhurt.aspx z dnia 17 marca 2021 roku, pomniejszona o upust udzielony przez Wykonawcę.
- W okresie obowiązywania umowy cena paliw nie może być wyższa niż ceny, opublikowane na stronach grupy Orlen dla danego dnia, pomniejszone o upust wskazany w formularzu cenowo-ofertowym.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.- IX. KRYTERIUM OCENY OFERT I CH ZNACZENIE ORAZ SPOSóB OCENY OFERT
- Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia
Cena = 100%
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza z ofert, która uzyska największa liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie ocenia jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
- X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
- XI. POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający:
- nie dopuszcza składania ofert częściowych,
- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych,
- nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających,
- nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy,
Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw do wykluczenia,
Załącznik Nr 3 – Wzór umowy.
Załącznik Nr 4 – Klauzula RODO.
Zatwierdzam
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt