Pionki, dn.18.04.2025r.
Nr sprawy PWKC/04/ZP/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia I l września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
l . Zamawiający
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
Adres do korespondencji: ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki,
tel./e-mail: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu zamówienia):
Legalizacja ultradźwiękowych liczników ciepła SCYLAR oraz SHARKY
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Specyfika głównych wymagań:
Legalizacja 150 sztuk ultradźwiękowych liczników ciepła SCYLAR oraz SHARKY wraz z wymianą baterii wyszczególnionych w tabeli poniżej.
Lp. |
Średnica przepływomierza |
Ilość sztuk |
1 |
DN 15 |
57 |
2 |
DN 20 |
21 |
3 |
DN 25 |
44 |
4 |
DN 32 |
1 |
5 |
DN 40 |
20 |
6 |
DN 50 |
7 |
7 |
DN 65 |
1 |
Suma: |
150 |
-
Ciepłomierze będą dostarczane w trzech partiach do siedziby Wykonawcy na koszt Zamawiającego wg poniższego harmonogramu
a) 1 partia - dostawa 50 liczników do Wykonawcy do 16.06.2025 roku,
b) 2 partia – dostawa 50 liczników do Wykonawcy do 01.07.2025 roku,
c) 3 partia – dostawa 50 liczników do Wykonawcy do 15.07.2025 roku,
2) W ramach niniejszego zamówienia i ceny ofertowej należy:
- dokonać sprawdzenia, czyszczenia i badań (kontroli metrologicznej) kompletnego licznika (przeliczniki, przepływomierze, para czujników). W cenę usługi powinny być wliczone wszystkie koszty ewentualnego mycia, oględzin zewnętrznych oraz przygotowania licznika oraz jego elementów do legalizacji a także opłata urzędowa.
- uzyskać dowód legalizacji i nałożyć cechy legalizacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odpowiednio dla części składowych elementów układów pomiarowo - rozliczeniowych (przelicznik, przepływomierz, para czujników), które uzyskały pozytywna ocenę metrologiczną,
- w kompletach ciepłomierzy które pozytywnie przeszły kontrole metrologiczną należy dokonać wymiany baterii zasilającej w przeliczniku wskazującym na oryginalną nową litową (o takich samych parametrach jak dotychczas) baterię, która zapewni pracę licznika na okres minimum 5 lat +1.
- dostarczyć komplet uszczelek do każdego licznika,
- dostarczyć ciepłomierze do siedziby Zamawiającego,
- niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o ciepłomierzach dla których uzyskanie legalizacji nie jest możliwe wraz z uzasadnieniem, po uzyskaniu pozytywnej decyzji Zamawiającego wykonać naprawę i kalibrację przetworników przepływu oraz kalibrację przeliczników licznika za cenę określoną w osobnej ofercie. W przypadku negatywnej kontroli metrologicznej, Zamawiający ponosi opłatę tylko za wykonaną usługę (bez opłaty urzędowej),
- jeżeli nastąpi uszkodzenie lub utrata liczników przekazanych przez Zamawiającego do legalizacji, to Wykonawca przywróci ich stan pierwotny na własny koszt, lub jeżeli to niemożliwe dostarczy Zamawiającemu na własny koszt równoważne liczniki bez żadnych kosztów dla Zamawiającego w terminie 14 dni od zaistnienia takiej sytuacji.
- koszty dostawy liczników do legalizacji obciążają Zamawiającego.
- koszty dostawy liczników po legalizacji do Zamawiającego obciążają Wykonawcę i zawierają się w cenie jednostkowej podanej w ofercie.
-
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV
50411000-9 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
38.55.10.00 Liczniki energii
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
-
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
-
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujący dokument
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY - wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną,
-
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
Sławomir Drózd tel.: 601 650 292, e-mail: pwkc@pionki.pl
-
Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11 lub przesłać na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Legalizacja 150 szt. ultradźwiękowych liczników ciepła SCYLAR oraz SHARKY NIE OTWIERAĆ PRZED 09.05.2025 r.. GODZ. 1015”,w terminie do dnia 09.05.2025 r.. godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 09.05.2025 r.. godz. 1015. Otwarcie ofert jest jawne.
-
Opis sposobu obliczania ceny.
l) Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie.
-
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą — z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
-
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
-
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
-
Informacje o formalnościach.
l) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
-
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
-
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
-
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
PREZES ZARZĄDU
(-) Paweł Dąbrowski
Załączniki:
-
Formularz cenowo - ofertowy.
-
Wzór umowy.
-
Klauzula RODO