1. Ustalenie numeru porządkowego/adresowego budynku
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
(t. j. Dz. U. z 2015r, poz. 520 ze zm.).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t. j. Dz. U. 2017r poz 1257).
3. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2012.0.125).
Wymagane dokumenty:
- wniosek (wzór wniosku w załączniku)
Załączniki:
a) dla budynku istniejącego tj.oddanego do użytku:
- kopię mapy zasadniczej, ewidencyjnej lub kopię mapy z projektem podziału nieruchomości z naniesionym budynkiem ,
- potwierdzenie przyjęcia budynku do użytkowania
b) dla budynku w trakcie budowy:
- kopia decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z projektem zagospodarowania terenu
i opisem budynku - do wglądu
c) dla budynku prognozowanego do wybudowania:
- w przypadku uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę kopia tego dokumentu
wraz z projektem zagospodarowania terenu i opisem budynku - do wglądu
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat pokój nr 102
tel. 48 341-42-00
Opłaty:
Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego - nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy:
nie później niż w ciągu 30 dni
Uwagi
Informacje:
pok. 214 tel. 48 341-42-15
2. Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym nieruchomości
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t. j. Dz. U. 2017r poz 1257).
Wymagane dokumenty:
- wniosek (wzór wniosku w załączniku)
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat pokój nr 102
tel. 48 341-42-00
Opłaty:
opłata skarbowa w wysokości:
- 17 złotych
płatne na konto:
Urząd Miasta Pionki
Konto: 09 9141 0005 0000 0231 2000 0010
lub w kasie urzędu
Termin załatwienia sprawy:
nie później niż w ciągu 7 dni
Uwagi
Informacje:
pok. 214 tel. 48 341-42-15