Dz.U./S S8
12/01/2018 - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12860-2018-PL
Nr sprawy: PWKC/19/2018
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:12860-2018:TEXT:PL:HTML
Polska-Pionki: Roboty budowlane
2018/S 008-012860
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp z o.o.
Pionki ul. Zakładowa 7
Pionki
26-670
Polska
Osoba do kontaktów: Robert Pyryt
Tel.: +48 483852514
E-mail: r.pyryt@pwkc.pionki.pl
Kod NUTS: PL921
Adresy internetowe:
Główny adres: www.pwkc.pl
I.2) Wspólne zamówienie
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.pionki.pl/strona-525-przedsiebiorstwo_wodno_kanalizacyjno.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki- Zadanie Nr 2 - Remont głównej przepompowni ścieków
Numer referencyjny: PWKC/19/2018
II.1.2) Główny kod CPV
45000000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4) Krótki opis:
|
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Głównej Przepompowni Ścieków w przedmiocie zamówienia |
|
||
|
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki”. |
|
||
|
Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Projektu „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków |
|||
|
w mieście Pionki nr POIS.02.03.00-00-0047/16” W ramach działania 2.3 „Gospodarka Wodno - Ściekowa |
|
||
|
w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu |
|
||
|
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”. |
|
||
II.1.5) |
Szacunkowa całkowita wartość |
|
||
|
|
|
||
II.1.6) |
Informacje o częściach |
|
||
|
To zamówienie podzielone jest na części: nie |
|
||
II.2) |
Opis |
|
|
|
II.2.1) |
Nazwa: |
|
|
|
II.2.2) |
Dodatkowy kod lub kody CPV |
|
||
|
45252100 |
|
|
|
|
45300000 |
|
|
|
|
45111200 |
|
|
|
|
45100000 |
|
|
|
|
45223100 |
|
|
|
|
45223110 |
|
|
|
|
45223220 |
|
|
|
|
45320000 |
|
|
|
|
45442100 |
|
|
|
|
45421000 |
|
|
|
|
45310000 |
|
|
|
|
45400000 |
|
|
|
|
45410000 |
|
|
|
|
45432000 |
|
|
|
|
45314000 |
|
|
|
|
45262520 |
|
|
|
|
45223210 |
|
|
|
|
45262330 |
|
|
|
|
45252124 |
|
|
|
|
45252200 |
|
|
|
|
45330000 |
|
|
|
|
45331000 |
|
|
|
|
45232000 |
|
|
|
|
45261000 |
|
|
|
|
45231300 |
|
|
|
|
45111000 |
|
|
|
II.2.3) |
Miejsce świadczenia usług |
|
||
|
Kod NUTS: PL921 |
|
|
|
|
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: |
|
||
|
Polska, woj. mazowieckie, powiat radomski, Gmina Miasto Pionki, ul. Zwycięstwa nr działki 1579/26. |
|
||
|
Główna Przepompownia Ścieków. |
|
II.2.4) Opis zamówienia:
W zakresie inwestycji przewidziano wymianę na nowy istniejącego układu pompowego wraz z rurociągami i armaturą ze względu na długi czas pracy istniejących urządzeń i ich znacznym wyeksploatowaniem. Projektowany układ pomp zostanie dostosowany do nowego układu technologicznego oczyszczalni ścieków, a także do podwyższenia zwierciadła ścieków w przebudowanych obiektach oczyszczalni ścieków. W ramach wymiany wyposażenia zostaną zainstalowane następujące urządzenia:
Pompy.
— liczba urządzeń: 6 szt.(4+2 rezerwa czynna),
— wydajność zestawu (4 szt.): 670 m3/h,
— wysokość podnoszenia: 20 m,
— moc silnika: 18,5 kW,
— typ urządzenia: pompa zatapialna w zabudowie suchej, montaż pionowy na kolanie stopowym o zmiennej średnicy DN150/DN250 dla zmniejszenia wysokości strat hydraulicznych.
Rurociągi.
W celu dostosowania do nowych pomp w zakres wymiany wchodzą również rurociągi oraz armatura. Projektowane rurociągi zostaną wykonane ze stali kwasoodpornej min. OH18N9. Połączenia rur spawane lub kołnierzowe. W miejscu styku stali kwasoodpornej ze stalą czarną (malowaną lub ocynkowaną) należy zastosować przekładki izolacyjne np. teflonowe.
Należy wykonać podpory pod rurociągi co najmniej w miejscach zaznaczonych w Projekcie Budowlanym oraz zgodnie z zaleceniami projektanta i uzgodnieniami w nadzorze autorskim. Podpory powinny wyeliminować drgania rurociągów.
Armatura.
Na projektowanych rurociągach zostanie zbudowana nowa armatura zaporowa i odcinająca dostosowana do pracy ze ściekami surowymi:
— zasuwy nożowe międzykołnierzowe o różnych średnicach DN100 - DN350,
— zawory zwrotne klapowe z możliwością obciążenia klapy - DN200,
— kompensatory gumowe drgań odporne na działanie ścieków - DN200.
— remont komory suchej pomp,
— wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia,
— wykonanie podpór pod rurociągi oraz przejścia przez stropy dla rurociągów technologicznych oraz kanałów wentylacyjnych.
Kraty koszowe.
W zakresie modernizacji pompowni wchodzi również wymiana istniejących krat koszowych. Istniejące kraty zostaną wymienione na nowe wykonane ze stali min. OH18N9.
Ze względu na konieczność instalacji nowych krat w istniejących komorach możliwe jest odtworzenie istniejącego wyposażenia ze stali kwasoodpornej. Komory krat koszowych należy zhermetyzować uchylnymi klapami otwieranymi w czasie podnoszenia krat.
Charakterystyk krat koszowych: Liczba urządzeń 2 szt., Przepływ 420 m3/h, Głębokość zabudowy ok. 5,5 m, Moc silnika 1,1 kW.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja i Rękojmia (G) / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.03.00-00-0047/16
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest
wykazać w sposób szczególny.
Przesłanki wykluczenia wykonawców.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 w związku z art. 24 ust. 7 Ustawy.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 Ustawy, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 2 powyżej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum)
Biorąc pod uwagę ciężar zamówienia (istnienie licznych branż w zamówieniu) zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia na zasadzie konsorcjum, z których każdy z konsorcjantów może wykazać się realizacją poszczególnych branż, jednak wszyscy muszą spełniać następujące warunki:
a)żaden z nich z osobna (odrębnie) nie podlega wykluczeniu,
b) warunki określone w pkt. V.1.1) lit. a) SIWZ spełnia samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) warunki określone w pkt. V.1.1) lit. b) SIWZ spełniają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
d) warunki określone w pkt. V.1.2) lit. a) i b) SIWZ spełniają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Należy podkreślić, że każdy z konsorcjantów musi wykazać się wykonaniem robót budowlanych tj. budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie przepompowni, tylko w swojej branży lecz na obiekcie o wartości inwestycji wskazanej w V pkt.1.
Uwaga!
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zasadności wykluczenia wykonawcy z postępowania odbywa się wg zasady spełnia/nie spełnia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał:
— Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14,21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy,
— Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy,
— Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 Ustawy.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (słownie: jednego miliona złotych),
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych).
Uwaga!
— Sposób przeliczania innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku posiadania zdolności technicznych lub zawodowych oraz znajdywania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej na PLN, nastąpi
wg średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeśli w tym dniu nie publikuje się średniego kursu NBP - wg średniego kursu NBP obowiązującego pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
a) Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (słownie: jednego miliona złotych),
b) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę lub modernizację głównej przepompowni ścieków (wymagane jest, aby w skład przebudowy lub modernizacji wchodziło wykonanie obiektów technologicznych przy zachowaniu ciągłości pracy modernizowanej przepompowni) o wartości minimum 1 mln PLN brutto obsługującą minimum 20 000 RLM; z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o, których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane.
b) Dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi minimalnym poziomie wymagań. W celu potwierdzenia wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) osób, które będą oddelegowane do wykonania przedmiotu umowy.
Wszystkie wbudowane materiały/maszyny/urządzenia składające się na przedmiot zamówienia winny posiadać parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne w minimalnym zakresie wymaganym przez Zamawiającego w treści SIWZ oraz być zgodne z tymi zaoferowanymi w treści oferty wykonawcy.
Wymaga się przedstawienia wraz z ofertą w zakresie dotyczącym maszyn/materiałów /urządzeń wskazanych w wykazie oferowanych kluczowych maszyn/urządzeń/materiałów co najmniej jednej lokalizacji, w której dany materiał/urządzenie/maszyna zostało sprawdzone w działaniu. W razie wątpliwości zamawiającego co do faktycznego funkcjonowania danego urządzenia, maszyny, materiału we wskazanej lokalizacji, Zamawiający będzie uprawniony do zwrócenia się do podmiotu obsługującego daną przepompownię o potwierdzenie cech i okresu pracy maszyny/materiału/ urządzenia we wskazanej lokalizacji.
Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć maszyn/materiałów/urządzeń fabrycznie nowych, z datą produkcji nie starszą niż z 2017 roku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści SIWZ i zgodnych z treścią oferty Wykonawcy.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
B1) Jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, w tym co najmniej przy budowie, przebudowie lub modernizacji 1 głównej przepompowni ścieków o wartości minimum 1 mln PLN brutto, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
B2) Jedną osobą na stanowisko Kierownika robót sanitarnych - posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
B3) Jedną osoba? na stanowisko Kierownika robót elektrycznych i AKPIA, posiadająca? co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
Uwaga: doświadczenie liczone jest jako faktyczne pełnienie samodzielnych funkcji kierowniczych na budowach. Jeżeli w tym samym okresie czasowym osoba pełniła funkcje na wielu budowach, przy ocenie spełniania wymaganego warunku, liczony będzie jeden (najdłuższy) okres pełnienia funkcji kierowniczej na budowie. Uwaga: doświadczenie liczone jest jako faktyczne pełnienie samodzielnych funkcji kierowniczych na budowach. Jeżeli w tym samym okresie czasowym osoba pełniła funkcje na wielu budowach, przy ocenie spełniania wymaganego warunku, liczony będzie jeden (najdłuższy) okres pełnienia funkcji kierowniczej na budowie. Uwaga!
– Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia pełnienia w/w funkcji przez jedną osobę pod warunkiem jednak, iż posiadała będzie ona jednocześnie/łącznie, wymagane powszechnie obowiązującym prawem jak i zapisami SIWZ, stosowne uprawnienia oraz zakres wiedzy i doświadczenia.
– W przypadku, gdy któraś z osób wskazanych przez wykonawcę posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, uprawniające ją do prowadzenia zgodnie z prawem działalności w zakresie tego zawodu
w państwie członkowskim UE (poza Polską) uznaje się, że osoba ta może wykonywać na terytorium RP tymczasowo i okazjonalnie usługi w zakresie swojego zawodu, po dopełnieniu formalności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z ustawą z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
– Osobami/kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EGO), którym zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7.9.2005 r. w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce.
– Wszystkie osoby, o których mowa powyżej powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku wykonawca zapewnia na własny koszt i staraniem tłumacza na język polski, zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 142-291539
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 26/02/2018
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 27/04/2018
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 26/02/2018
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki, sekretariat Prezesa Zarządu Spółki.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyjątkiem przypadków określonych
W Ustawie.
3. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 PLN
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, dokonywane będą w PLN.
5. Szczegółowe informacje dot. wymaganych dokumentów, oświadczeń zawarte są w poszczególnych zadaniach SIWZ.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 4587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Szczegółowe dane dotyczące terminów składania odwołań zostały określone wart 182 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl