OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, czyli w trybie o którym mowa w art. 132-139 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Miasto Pionki oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-03-2023r. do 29-02-2024r.
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Termin składania ofert upływa w dniu 16.01.2023r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2023r. o godz. 11:00. w siedzibie Zamawiającego.
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej: 09/12/2022
Informacja o przetargu została umieszczona w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem:2022/S 241-694715 w dniu 14.12.2022r.
Przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.
Identyfikator postępowania w miniPortalu:75150a31-7c1f-465b-be91-6619ffb097e6
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki