OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert (wariant 1), czyli w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Przebudowa Placu Targowego przy ul. H. Sienkiewicza w Pionkach
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie,
tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04
Adres strony internetowej (URL):http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
Termin składania ofert upływa w dniu 17 maja 2021r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 maja 2021r. o godz. 11:00. w siedzibie Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostałoopublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych – ogłoszenie Nr 2021/BZP 00044527/01 z dnia 30.04.2021r.
Identyfikator postępowaniaw miniPortalu: ea3922a6-d056-4ff5-bab6-43b2964a493d
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki