Nr referencyjny PWKC/ 18 /ZP/2020 Pionki, 05 czerwca 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, prowadzone jest na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień na dostawy i usługi o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 418 000 euro oraz na roboty budowlane o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 5 225 000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 r., z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, NIP: 796-294-31-74, Nr rejestrowy: 000106775.
Adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w ul. Klonowej w Pionkach”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań:
a) „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w ul. Klonowej w Pionkach”, zgodnie z Projektem i Przedmiarem, stanowiącymi załącznik do Zapytania.
b) Wykonanie w/w przedmiotu zamówienia należy wykonać wg projektu budowlano – wykonawczego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania oraz przedmiaru stanowiącego załącznik nr 2.
c) Materiały do realizacji zamówienia rok produkcji 2019/2020.
d) Wykonawca dysponuje w swoich zasobach osobą pełniącą obowiązki Kierownika Budowy, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy, polegającej na pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w ramach posiadanych uprawnień, obejmującej kierowanie budową lub robotami budowlanymi przy realizacji odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia.
e) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 5.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: kod główny 45231300-8 – Budowa wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy..
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowo – cenowy,
wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO – załącznik Nr 3,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do zapytania
d) Wykaz osób, na których będzie polegał Wykonawca w ramach zamówienia, sporządzony na podstawie załącznika Nr 6 do zapytania.
2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji,
o otwarciu ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów).
3) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: pwkc@pionki.pl.
5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a) w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 385 22 52 email: pwkc@pionki.pl
b) w sprawach merytorycznych – Grzegorz Bogacz lub Marcin Karolak tel. 48 385 22 52 lub 48 385 25 14 email: pwkc@pionki.pl
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 lub przesłać na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w ul. Klonowej w Pionkach” NIE OTWIERAĆ PRZED DATĄ 15 czerwca 2020 r. GODZ. 10.15”,w terminie do dnia 15 czerwca 2020 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15 czerwca 2020 r., o godzinie 10.15. Otwarcie ofert jest jawne.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena oferowana ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego brutto.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Kryterium oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
80 pkt cena całkowita brutto (waga 80%)
20 pkt udzielona gwarancja (waga 20%).
2) Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi, może uzyskać oferta nie może przekraczać 100 pkt.
3) W ramach kryterium ceny całkowitej brutto (C) oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 80 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach tego kryterium, przyjmując zasadę, że 1% wagi oceny = 1 punkt.
Oferty zostaną ocenione wg wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena (C) = ------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena badanej oferty
4) W ramach kryterium: gwarancja (G) oferta wykonawcy może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach tego kryterium, przyjmując następującą zasadę:
Lp. |
Udzielona gwarancja w m-cach |
Liczba punktów |
1 |
< 36 m-cy |
0 |
2 |
37 - 48 m-cy |
10 |
3 |
49 – 59 m-cy |
15 |
4 |
60 m-cy i więcej |
20 |
5) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższa liczbę punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), obliczoną według wzoru:
Łączna liczna punktów = C + G
9. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego umowy w wysokości 5% wynagrodzenia ryczałtowego brutto, w formie pieniężnej. Zabezpieczenie musi zostać wpłacone na konto Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
6) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Projekt budowlano -wykonawczy.
Załącznik Nr 2 – Przedmiar robót.
Załącznik Nr 3 - Formularz ofertowo-cenowy.
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik Nr 5 - Wzór umowy.
Załącznik Nr 6 – Wykaz pracowników
Załącznik Nr 7 – Klauzula informacyjna RODO.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt