OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
„Modernizacja układu pompowego w Ciepłowni PWKC Pionki.”
Nr. ref. PWKC/464/2017
I. SEKCJA ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7; Pionki 26-670 woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel./fax.48 3852514 ; e-mail pwkc@pionki.pl ; www.pwkc.pl
Adres strony internetowej (URL):
http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
http://bip.pionki.pl/strona-24-przedsiebiorstwo_wodno_kanalizacyjno.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający sektorowy
I.3) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówieńpublicznych” PWKC Pionki z dnia 9 czerwca 2016 , z pominięciem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 Nr 19, poz. 177, z późn. zm.).
Wartość zamówienia nie przekracza równowartość kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak
http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
http://bip.pionki.pl/strona-24-przedsiebiorstwo_wodno_kanalizacyjno.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : tak
http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
http://bip.pionki.pl/strona-24-przedsiebiorstwo_wodno_kanalizacyjno.html
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie : nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób:
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7;
Pionki 26-670 woj. mazowieckie, państwo Polska,
II. PRZEDMIOT ZAMóWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja układu pompowego w Ciepłowni PWKC Pionki.”
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Miejsce realizacji (lokalizacja):
Ciepłownia PWKC w Pionkach
ul. Zakładowa 7
26-670 Pionki
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie prac w niżej wymienionym zakresie:
a) Wykonanie dokumentacji techniczno-budowlanej we wszystkich branżach oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i pozwoleń.
b) Dostawa i montaż nowych pomp obiegowych PO wraz z przepustnicą R 502 oraz wykonanie instalacji zmieszania zimnego z przepustnicą regulacyjną R 501.
c) Dostawa i montaż nowego zespołu pomp zmieszania gorącego PM wraz z rurociągami.
d) Dostawa i montaż nowego zestawu pomp stabilizacyjno-uzupełniających PU wraz z rurociągami.
e) Wymiana armatury na rurociągach zasilających kocioł.
f) Dostawa i montaż na wyjściu z kotłowni nowych przepustnic regulacyjnych R 503, R 504 i R 505. z przepustnicami odcinającymi.
g) Dostawa i montaż na powrocie z miasta nowych liczników ciepła i nowych przepustnic odcinających.
h) Wymiana lub montaż dodatkowych zaworów bezpieczeństwa oraz AKP na kotłach zgodnie z wykonaną i uzgodnioną w UDT dokumentacją.
i) Wykonanie izolacji cieplnej na wszystkich rurociągach w pompowni oraz trzech kolektorach DN500.
j) Wykonanie prac budowlanych związanych z posadowieniem nowych pomp, remontem posadzki oraz malowaniem pomieszczenia.
k) Budowa pomieszczenia sterowni w technologii szkieletowej 6m2 z oświetleniem, klimatyzacją i meblami.
l) Dostawa i montaż rozdzielnicy elektrycznej RPM do zestawu pomp zmieszania gorącego PM i jednej pompy obiegowej PO.
m) Dostawa i montaż rozdzielnicy elektrycznej RPO dla dwóch pomp obiegowych PO i pomp stabilizacyjno-uzupełniających PS.
n) Dostawa i montaż rozdzielnicy elektrycznej RPAK ze sterownikiem PLC oraz graficznym panelem dotykowym.
- o) Dostawa i montaż aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z okablowaniem.
p) Dostawa i montaż komputerowej stacji operatorskiej z systemem SCADA do wizualizacji pracy pompowni.
q) Wykonanie nowego zasilania elektrycznego do rozdzielnicy RPM i RPO z rozdzielni głównej oraz adaptacja pól odpływowych do mocy rozdzielnic oraz dostawa i montaż kabli ekranowanych.
r) Wykonanie nowego oświetlenia w pompowni.
s) Prace odbiorowe oraz rozruch pompowni.
Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony powyżej znajduje się w „Programie Funkcjonalno- Użytkowym” będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Obmiary, wymiary oraz ilości należy zweryfikować w trakcie wizji lokalnej na obiekcie.Pełne opracowanie „Programu Funkcjonalno- Użytkowego” zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
W każdym przypadku, gdy Dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta) lub źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą „lub równoważne”.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMóWIENIA
- Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia – z dniem zawarcia umowy.
- Termin wykonania dokumentacji techniczno-budowlanej we wszystkich branżach oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i pozwoleń – do 29.06.2017r.
- Termin wykonania prac związanych z przebudową układu hydraulicznego ciepłowni – od 30.06.2017 – 31.08.2017r.
- Rozruch instalacji oraz całkowite zakończenia przedmiotu zamówienia – od 01.09.2017r - 31.10.2017r.
- Od dnia 15.09.2017r. instalacja musi zapewniać normalną pracę systemu grzewczego w celu zapewnienia dostaw ciepła do odbiorców Zamawiającego.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKóW.
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uprawnień (UDT) do wytwarzania, modernizacji i naprawy rurociągów przesyłowych i technologicznych.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej:
- dwa (2) zadania polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji układów hydraulicznych (pompownia) w kotłowni węglowej w tym jedno zadanie dla kotłowni węglowej o mocy minimum 30 MW.
Każde zadanie powinno obejmować wykonanie łącznie n/w prac:
- wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich branżach
- dostawa i montaż układu hydraulicznego, bez rozdzielania obiegu sieciowego od kotłowego, w zakresie: pompy obiegowe PO, pompy zmieszania gorącego PM, pompy lub zawór zmieszania zimnego, pompy stabilizacyjno-uzupełniających PS
- wykonanie układów automatyki i sterowania elektrycznego wraz z wizualizacją pracy obiektu na stacji operatorskiej.
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca nie ma żadnego doświadczenia i w pełnym zakresie bazuje na doświadczeniach innych podmiotów.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, które są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o prace na okres minimum jednego roku, tj. musi wskazać następujące osoby:
1) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne, wentylacyjne i gazowe, posiadająca minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
2) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadająca minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
3) 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej obejmującej: sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne, wentylacyjne i gazowe, posiadająca minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
4) 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadająca minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
Zamawiający dopuszcza osoby, które będą posiadały uprawnienia projektowe lub kierownicze w kilku branżach. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę uprawnień projektowych i kierowniczych. Wszystkie osoby muszą posiadać minimum 1 rok doświadczenia zawodowego (liczonego od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót lub projektanta.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zobowiązani są udokumentować osiągnięcie przychodów w każdym z ostatnich zamkniętych 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości co najmniej - 2 000 000,00 zł. oraz wykazać, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2 000 000 zł, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000 zł.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTóW, JAKIE MAJĄ DOSTARACZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKóW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
b) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji pompowni w kotłowniach węglowych w zakresie zgodnym z warunkami stawianymi w SIWZ w pkt. V 2b) i obowiązkowo poświadczonych referencjami z wykonania tych prac. Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienione w ww. wykazie, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia w żądanych specjalnościach.
e) Rachunek zysków i start lub inny dokument zawierający informacje niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej za okres ostatnich zamkniętych 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
f) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków.
g) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Wykaz robót, o którym mowa w pkt b) składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, chyba że spełnienie tego wymogu zapewnia jeden lub kilku Wykonawców. W takim przypadku pozostali zwolnieni są od składania powyższego.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie podpisane przez ustanowionego pełnomocnika.
VI.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTóWJAKIE MAJĄ DOSTARACZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje pełnomocnik,
b) aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI wnieść wadium w wysokości 35 000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia kasy zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
Szczegółowy opis sposobu przygotowania oferty został określony w Rozdziale XI SIWZ
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki do dnia 30.05.2017 do godz. 12:00
2) Dopuszcza się składanie ofert drogą pocztową jednak bezwarunkowo decyduje data i godzina dostarczenia (wpisane na potwierdzeniu odbioru) przesyłki (oferty).
3) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone Wykonawcom niezwłocznie bez otwierania.
4) Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2017 o godz. 12:15
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria, jakimi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty w przetargu oraz ich waga są następujące: Cena - 100 %
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.
Szczegółowe informacje zostały określone w Rozdziale XIV SIWZ
XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana wraz z umową wnosi wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwane dalej Zabezpieczeniem w wysokości 5 % wartości brutto oferty.
XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTóRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMóWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY W STOSUNKU DO TREŚCI OFERTY, NA PODSTAWIE KTóREJ DOKONANO WYBORU WYKONAWCY.
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone są w Rozdziale XVI SIWZ i w załączniku nr 8 do SIWZ.
2. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w przeciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz z bezusterkowym protokołem odbioru.
3. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie pozytywny odbiór potwierdzony protokółem odbioru.
XV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH – NIE DOPUSZCZA SIĘ.
XVI. ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ - NIE DOTYCZY.
XVII. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMóWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, ORAZ OKOLICZNOŚCI, PO KTóRYCH ZAISTNIENIU BĘDĄ ONE UDZIELANE
– NIE PRZEWIDUJE SIĘ.
XVIII. SKŁADANIE OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIMI MUSZA ONE ODPOWIADAĆ– NIE DOPUSZCZA SIĘ.
XIX. AUKCJA ELEKTRONICZNA – NIE PRZEWIDUJE SIĘ.
XX. ZWROT KOSZTóW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU– NIE PRZEWIDUJE SIĘ.
XXI. INFORMACJE DODATKOWE.
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, od chwili otwarcia ofert wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Oferty Wykonawców wykluczonych oraz oferty odrzucone nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, czyli spełnia warunki podane w niniejszej SIWZ oraz uzyska największa liczbę punktów wynikającą z przyjętych kryteriów oceny ofert.
Prezes Zarządu
(-) Krzysztof Kowal