OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty wynikające z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na:
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz zakup sprzętu komputerowego i szkolenia w ramach projektu pn.: „E-usługi dla mieszkańców Miasta Pionki”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert upływa w dniu 20 stycznia 2021r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 stycznia 2021r. o godz. 12:00. w siedzibie Zamawiającego.
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej: 11/12/2020
Informacja o przetargu została umieszczona w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem: 2020/S 245-606723
Identyfikator postępowaniaw miniPortalu: af23d539-cc3a-4771-baeb-c076cf59a6ca
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki