ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Gmina Miasto Pionki realizuje zadanie pn. „Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Pionkach”, w ramach którego wykonane zostanie jedno wyniesione przejście dla pieszych w miejscu istniejącego - w lokalizacji przy skrzyżowaniu Alei Jana Pawła II z ul. Żeromskiego na wysokości stacji benzynowej.
W związku z realizacją w/w zadania zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie i dostawę dwóch tablic informacyjno-promocyjnych o wymiarach 120x80 cm osadzonych na jednej nośnej konstrukcji stalowej.
Miejsce, sposób oraz termin składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, pocztą lub na adres e-mail k.blazik@pionki.pl,(w tytule e-maila lub na opisie koperty proszę wpisać: „Tablice – wyniesione przejście”)
- Oferty należy składać do dnia 31.07.2023 r. do godz. 10:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załącznikach poniżej.