Postępowanie Nr: PWKC/ 05 /ZP/2022 Data: 26 kwietnia 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
- 1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul.. Zakładowa 7, NIP: 796-294-31-74, Nr rejestrowy: 000106775.
Adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wynajem wraz z dostawą kotłowni kontenerowej zasilanej paliwem gazowym o mocy cieplnej minimalnej 1100 kW.
- Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań:
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaproszenie do złożenia oferty, której celem jest wyłonienie Wykonawcy usługi wynajmu wraz dostawą kotłowni kontenerowej zasilanej paliwem gazowym o mocy minimalnej 1100kW;
b) Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania;
c) Termin świadczenia usługi od 1.09.2022 r. do 30.04 2023 r.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
44621200-1 Kotły grzewcze, 50721000-5 obsługa instalacji grzewczych.
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
- Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujący dokument
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania;
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3;
c) podpisaną klauzulę RODO – załącznik Nr 5 do niniejszego postępowania.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- 4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres pwkc@pionki.pl .
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Łukasz Ulawski telefon 603 802 158, email: pwkc@pionki.pl .
- Miejsce składania ofert.
1) Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 do dnia 05.05.2022 r. do godz. 11.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Wynajem wraz z dostawą kotłowni kontenerowej zasilanej paliwem gazowym o mocy cieplnej minimalnej 1100 kW”, NIE OTWIERAĆ PRZED 05.05.2022 r. godz. 11.15.
2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 05.05.2022 r. o godzinie 11.15. Otwarcie ofert jest jawne.
- Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
- Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Załącznik nr 2 – Formularz cenowo - ofertowy.
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
Załącznik Nr 5 – Klauzula RODO.
ZATWIERDZAM:
Prezes Zarządu
(-) Pan Robert Pyryt