Numer referencyjny: PWKC/22/ZP/2020 Pionki, dn. 07 lipca 2020 r.
Ogłoszenie o uruchomieniu postępowania
pn. „Dostawa energii elektrycznej dla PWKC Pionki Sp. z o.o.”
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
- Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki, NIP: 796-294-31-74; REGON: 142896450; Nr BDO: 000106775
tel.48 3852514, e-mail pwkc@pionki.pl,, www.pwkc.pl; www.bip.pionki.pl
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:00-15:00
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 5 033 490 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie
i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez "Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień:(CPV):
Główny kod CPV 09300000-2, dodatkowe kody CPV 09000000-3, 09310000-5.
- Informacje o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Podwykonawstwo:Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
- Zamówienia częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
- Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2020 do 31.08.2021 r.
Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31.08.2021 r., jednakże sprzedaż energii elektrycznej będzie realizowana nie wcześniej niż od dnia wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. od 01.09.2020 dla każdego PPE i po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy u OSD.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, z przekazanym pisemnie lub drogą elektroniczną wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert udzieli wyjaśnień na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
- Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres Zamawiającego:Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionkitel.48 385 25 14, e-mail pwkc@pionki.pl,
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Sławomir Drózd – tel. 601 650 292
- Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu składania ofert.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Złożenie większej ilości ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert.
- Ofertę należy sporządzić w sposób zgodny z SIWZ i według wzorów dokumentów z opisanymi w dziale Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 15 lipca 2020 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Zakładowa 7,
26–670 Pionki – sekretariat pokój nr 10.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:w dniu 15 lipca 2020 o godz. 12.15.
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy (liczy się data wpłynięcia oferty do sekretariatu Zamawiającego).
- Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
- Informację z otwarcia ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena oferty jest ceną brutto za energię elektryczną stanowiącą sumę dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 i na warunkach określonych SIWZ.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
XIII, Warunki umowy w sprawie zamówienia :
Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru (załącznik nr 5 do SIWZ), na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
W załączniku:
SIWZ
Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 7 – Lista podmiotów należących do tej samej Grupy Kapitałowej
Załącznik nr 8 – Oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom
Załącznik nr 9 – Oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy z OSD
Załącznik nr 10 – Wykaz głównych dostaw
Załącznik nr 11 – Regulamin postępowania
Załącznik nr 12 – Klauzula RODO
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt