Numer referencyjny: PWKC/590/2018. Pionki dn.09 lipca 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
„Dostawa, montaż i uruchomienie 2 kotłów gazowych oraz stacji przygotowania wody do instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej przy ul. Adasia Guzala w Pionkach.”
Sekcja I: Podmiot zamawiający
I.1) Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki,
Osoba do kontaktów: Robert Pyryt tel.: +48 483852514, 603 25 05 14,
Łukasz Ulawski : tel.: 603 802 158,
E-mail pwkc@pionki.pl, r.pyryt@pwkc.pionki.pl
Adresy internetowe : www.pwkc.pl; www.bip.pionki.pl.
I.2) Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzonego jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień wprowadzonego zarządzeniem Zarządu Spółki nr 5/2016 z dnia 09.06.2016” w zakresie zamówień sektorowych, z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2017.poz1579 z późn. zm.).
I.3) Komunikacja:
Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Nazwa i krótki opis.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, uruchomienie 2 kotłów gazowych wraz z automatyką oraz stacji przygotowania wody do instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej Zamawiającego znajdującej się przy ul. Adasia Guzala w Pionkach.
- Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Specyfika głównych wymagań:
a) Demontaż, wywóz i utylizacja istniejących kotłów Vitoplex 100 wraz z palnikami,
b) Demontaż instalacji przyłączeniowej kotłów gazowych wraz z armaturą,
c) Montaż kotłów wraz z armaturą do istniejącego systemu centralnego ogrzewania,
d) Uruchomienie i regulacja kotłów gazowych wraz z przeszkoleniem pracowników,
e) Dokonanie odbioru przez UDT,
f) Demontaż istniejącej stacji przygotowania wody do instalacji centralnego ogrzewania,
g) Montaż oraz uruchomienie stacji przygotowania wody do instalacji centralnego ogrzewania.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45331000-6, 45333000-0, 45320000-6, 45310000-3.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.2) Informacje o ofercie wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.3) Zamówienia częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
II.4) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 14.09.2018r.
II.5) Kryterium udzielenia zamówienia
Nr: |
Nazwa kryterium: |
Waga: |
1. |
Cena (koszt) |
60 % |
2. |
Gwarancja i rękojmia |
40 % |
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym
i technicznym.
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: szczegóły zawarte w SIWZ.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.1.3) Wymagania dotyczące wadium
- Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł
(dziesięć tysięcy złotych). - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Sekcja IV: Procedura
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 19.07.2018 roku do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki – sekretariat pokój nr 10.
IV.2.2) Języki, w których można sporządzać ofertę: POLSKI
IV.2.3) Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu składania ofert.
IV.2.4) Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Data: 19.07.2018 roku o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki
Sekcja V: Inne informacje
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest :
a) w siedzibie Zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,
b) na stronie internetowej Zamawiającego.
(-) Krzysztof Kowal
Prezes Zarządu Spółki