Pionki, 21-02-2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
dla Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o. .
Artykuły, urządzenia biurowe i materiały eksploatacyjne będą również wykorzystywane w ramach realizacji projektu pn.:
"Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki"
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”
oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: PWKC/203/2017.
- Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych”
- Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaproszenie do złożenia oferty, której celem jest wyłonienie Dostawcy materiałów biurowych w tym m.in.: artykułów piśmienniczych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
2) Przedmiot zapytania ofertowego został opisany w specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Właściwie wypełnione arkusze wycen stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego będą stanowiły podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za każdą z trzech części zamówienia.
4) Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne części zamówienia przy czym każda z części będzie osobno oceniana:
Część I - artykuły biurowe, piśmiennicze,
Część II - urządzenia biurowe i wyposażenie biura.
Część III- materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
5) Jedynym kryterium oceny ofert dla każdej z trzech części zamówienia będzie najniższa cena brutto.
6) Ilości podane w formularzach mają charakter szacunkowy i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych artykułów przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rezygnacji z części towarów, wynikające z braku lub ograniczenia zapotrzebowania po stronie Zamawiającego i w związku z tym niezrealizowania całości przedmiotu umowy w okresie jej obowiązywania.
8) W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych niż wynikające z Załącznika Nr 2 do Zapytania ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego asortymentu zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy z zastosowaniem cen jednostkowych określonych w Formularzu cenowo ofertowym.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych materiałów biurowych nie zamieszczonych w załączniku nr.2 do Zapytania ofertowego po cenach katalogowych Wykonawcy z uwzględnieniem cen promocyjnych i wynegocjowanych upustów.
10) Dostawy towaru będą odbywać się partiami, których wielkość i zakres rzeczowy będą każdorazowo określane przez Zamawiającego przy składaniu zamówieniu. Towar dostarczany będzie do Zamawiającego sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie do 12 miesięcy od podpisania umowy, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od wysłania zamówienia. Zamówienie zostanie przekazane Wykonawcy faksem, e-mailem lub telefonicznie. W zamówieniu każdorazowo zostanie określony zakres i ilość dostawy. Częstotliwość dostaw realizowanych w trakcie trwania niniejszej umowy uzależniona będzie od zapotrzebowani na wybrany asortyment przez pracowników poszczególnych działów Zamawiającego.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego towar w cenach jednostkowych określonych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego zgodnie z każdorazowymi zamówieniami cząstkowymi,
12) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawianą partię przedmiotu umowy najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
13) Dostawy przedmiotu umowy winny być realizowane w godzinach od 8.30 do 14.30, w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku.
14) Wykonawca gwarantuje dostarczanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem.
15) Całość zamówionych asortymentów powinna:
a) posiadać certyfikaty, atesty, inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy wprowadzaniu ich do obrotu.
b) powinna być fabrycznie nowa.
16) Nr przedmiotu zamówienia wg CPV:
- Różny sprzęt i artykuły biurowe - 30190000-7
- Drobny sprzęt biurowy - 30197000-6
- Papier kserograficzny - 30197644-2
- Toner do drukarek laserowych/faksów - 30125110-5
- Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących - 30125000-1
17) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
18) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
19) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
20) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo - ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.- FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu złożenia,
d) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
e) parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie wzór umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania,
f) pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy.
g) Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
- Pani Joanna Pysiak – tel. +48 48 385 25 14, adres mailowy: j.pysiak@pwkc.pionki.pl, pwkc@pionki.pl
- Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„„Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych” NIE OTWIERAĆ PRZED 28 lutego 2017 r.”, w terminie do dnia: 28 lutego 2017 r., do godz.: 12.00.
- Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym Formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
- Kryterium oceny ofert ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
1) Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag: Cena = 100%
2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą z ofert, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie ocenia jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
- Informacje o formalnościach
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
9) Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia Wykonawcy stanowiące Załącznik
Nr 4 do Zapytania ofertowego.
ZATWIERDZAM
(-) Krzysztof Kowal
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Specyfikacja techniczna.
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowo-cenowy.
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy.