Nr sprawy PWKC.ZP.001.2019 Pionki, 13 lutego 2019 r.
ZAPYTANIE CENOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, prowadzone na podstawie „ Regulaminu udzielania zamówień publicznych” wprowadzonego Zarządzeniem Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09 czerwca 2016 r.
I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z.o.o. w roku 2019
II. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne rodzaje paliw
a) Część I - Olej napędowy ON w ilości 18 027,98 litrów,
b) Część II - Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości 2 668,17 litrów ,
c) Część III - Gaz LPG w ilości 626,43 litrów.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz.1680) oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Nr przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
09000000-3 – produkty naftowe, paliwo
09132100-4 – benzyna bezołowiowa,
09134100-8 – olej napędowy,
09133000-0 – gaz LPG.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
a/ podane w ust. 1 ilości paliwa są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości paliwa, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy paliwa w ilości określonej w ust. 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości paliwa niż wynikające z ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego paliwa zgodnie z postanowieniami zawartej umowy z zastosowaniem upustu określonego w § 3 ust. 1 umowy,
a/ sprzedaż przez Wykonawcę paliw nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,
b/ wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu, przez 24 h na dobę.
c/ Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
4.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny paliw przez wykonawcę, o ile wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od wykonawcy mające wpływ na zmianę ceny; przy czym nie podlega zmianie wysokość upustu udzielonego zamawiającemu.
6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotówkach, w cyklu 15 dniowym z konta zamawiającego na konto wykonawcy po przedłożeniu faktury zbiorczej.
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia do 29 lutego 2020 r.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – Załącznik nr 1,
b) koncesję na obrót paliwami płynnymi (ksero poświadczone za zgodność z oryginałem),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz barku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 2
d) parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie wzór umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania,
e) pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy,
f) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Oświadczenie to składa Wykonawca w ciągu 3 dni od daty otwarcia ofert.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
- W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. przekazywane będą w formie pisemnej.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania cenowego, a Zamawiający udzieli informacji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zapytania i udzielenia odpowiedzi drogą elektroniczną, pod warunkiem potwierdzenia odwrotnie ich otrzymania przez drugą Stronę. Zapytanie dotyczące wyjaśnienia zapisów zapytania cenowego może być złożone nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w są:
Magdalena Strzębała 48 385 25 14, email: pwkc@pionki.pl
Hanna Kupisz 48 385 25 20,
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w IV pkt 1 od a do f niniejszego zapytania cenowego.
- Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięciu w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia:
„Zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o. w roku 2019.” – nie otwierać przed dniem 20 lutego 2019 godz. 10.15”.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę cenową należy złożyć na adres lub w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, w sekretariacie do dnia 20 lutego 2019 roku godz. 10.00.
- Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20 lutego 2019 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert jest jawne.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. KRYTERIUM OCENY OFERT I CH ZNACZENIE ORAZ SPOSóB OCENY OFERT
1.Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia
Cena = 100%
Zamawiający wybierze najkorzystniejsza z ofert, która uzyska największa liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
2.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie ocenia jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
XII. POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający:
- dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z zapisem pkt. II.1.niniejszego zapytania.
- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych,
- nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających,
- nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Prezes Zarządu Spółki
Robert Pyryt