ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Gminy Miasto Pionki zapraszam do złożenia oferty na wykonanie modernizacji chodnika oraz budowy zatoki parkingowej przy ul. H. Sienkiewicza w Pionkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej pod ogłoszeniem.
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie Zamawiającego-Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15,26-670 Pionki, pok.nr 205 lub telefonicznie pod numerem tel. 48 341 42 07.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 tygodni od daty podpisania umowy.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta Pionki, Al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, faxem, pocztą lub na adres
e-mail: p.borkowski@pionki.pl
Oferty należy składać do dnia 25.03.2021 r. do godz. 13.00.
(-) Burmistrz Miasta Pionki