OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert (wariant 1), czyli w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Jana Pawła II
w Pionkach
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
Termin składania ofert upływa w dniu 4 marca 2022r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4marca 2022r. o godz. 11:00. w siedzibie Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych – ogłoszenie Nr 2022/BZP 00060930/01z dnia 2022-02-17
Identyfikator postępowania w miniPortalu: 27b974e1-b15a-4cf7-b9ea-e8022da0c927
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki