Numer sprawy: PWKC/10/ZP/2019 Pionki, dn. 31 lipca 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
pn. „Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych
pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków
przy ul. Dr Marii Garszwo 99 26-670 Pionki.”
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr rejestrowy 000106775
adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień na dostawy i usługi o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 418 000 euro oraz na roboty budowlane o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 5 225 000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 r., z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
III. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych w ilości do 4.000 Mg, pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków przy ul. Dr Marii Garszwo 99, 26-670 Pionki, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
- Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie zadania, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
90513600-2 – Usługi usuwania osadów
90513700-3 – Usługi transportu osadów
90513800-4 – Usługi obróbki osadów.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 lipca 2020 roku.
V. Komunikacja
1.Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,
2.Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
a) w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 3852252 email: pwkc@pionki.pl
b) w sprawach merytorycznych – Paweł Ostrowski tel. 48 3848292 email: pwkc@pionki.pl
VI. Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz
z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.
- Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszej Specyfikacji.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć do dnia 08 sierpnia 2019 roku do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki, sekretariat - pokój nr 10.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 Zamawiający niezwłocznie zwróci wykonawcom bez otwierania.
- Zamawiający dokona otwarcia złożonych ofert w tym samym dniu o godz. 1015 w swojej siedzibie, wskazanej w ust. 1.
- Otwarcie ofert jest jawne.
XI. Inne informacje
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest :
a) w siedzibie Zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,
b) na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2) załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
3) załącznik nr 2 do SIWZ – wzór oferty,
4) załącznik nr 3 do SIWZ– wzór oświadczenia wykonawcy,
5) załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy,
6) załącznik nr 5 do SIWZ – klauzula RODO.
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt