OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, czyli w trybie o którym mowa w art. 132-139 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług oraz zakup sprzętu komputerowego i szkolenia w ramach projektu pn.: „E-usługi dla mieszkańców Miasta Pionki”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
Termin składania ofert upływa w dniu 20 sierpnia 2021r. o godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 sierpnia 2021r. o godz. 13:00. w siedzibie Zamawiającego.
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej: 13/07/2021
Informacja o przetargu została umieszczona w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem: 2021/S 136-359398 w dniu 16/07/2021
Przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.
Identyfikator postępowania w miniPortalu: 605959ce-99a2-4114-a8f8-13790c6db830
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki