Nr referencyjny PWKC/03/ZP/2019 Pionki, 09 maja 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup i dostawę materiałów budowlanych dla Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań:
a) Zakup i dostawę materiałów budowlanych dla Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty wraz ze specyfikacją głównych wymagań zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
2) Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 3.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: kod główny 44111000-Materiały budowlane, 44160000- Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy..
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowo – cenowy,
wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO – załącznik Nr 2,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: pwkc@pionki.pl.
5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a) w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 385 2520 email: pwkc@pionki.pl
b) w sprawach merytorycznych – Grzegorz Bogacz lub Marcin Karolak tel. 48 385 22 52 lub 48 385 25 14 email: pwkc@pionki.pl
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 lub przesłać na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup i dostawę materiałów budowlanych dla Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”NIE OTWIERAĆ PRZED DATA 16 maja 2019 r.. GODZ. 12.15”,w terminie do dnia 16 maja 2019 r. do godz. 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16 maja 2019 r., o godzinie 12.15. Otwarcie ofert jest jawne.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Kryterium oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
1) Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag: Cena = 100%
2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą z ofert, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
9. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowo-cenowy
Załącznik Nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt