OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert (wariant 1), czyli w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz modernizacja serwerowni i sieci LAN dla Gminy Miasta Pionki
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl,
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
Termin składania ofert upływa w dniu 9 stycznia 2023r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 stycznia 2023r. o godz. 11:00. w siedzibie Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych – ogłoszenie Nr 2022/BZP 00518089/01 z dnia 2022-12-28
Identyfikator postępowania w miniPortalu: 8f72d51e-e8df-4dd3-b900-18772cca10e1
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki