Sygn. Sprawy PWKC/243/2018
Pionki, 08.03.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz, 2164 ze zm.), prowadzone na podstawie „ Regulaminu udzielania zamówień publicznych” wprowadzonego Zarządzeniem Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09 czerwca 2016 r.
- I. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.,
26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7
tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Dostawę odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z.o.o. ”
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków czystości dla pracowników Spółki do magazynu Zamawiającego w Pionkach przy ul. Zakładowej 7.
- Ubranie robocze letnie typ szwedzki z taśmą odblaskową,
- Ubranie spawalnicze typ szwedzki trudnopalne z taśmą odblaskową,
- Ubranie robocze ciepłochronne typ szwedzki z taśmą odblaskową,
- Fartuch laboratoryjny,
- Kurtka p/deszczowa,
- Ubranie wodoodporne,
- Kamizelka ostrzegawcza,
- Czapka zimowa uszanka,
- Czapka letnia z daszkiem ,
- Rękawice drelichowe,
- Rękawice ocieplane,
- Rękawice spawalnicze,
- Rękawice ochronne olejoodporne,
- Trzewiki skórzane,
- Buty gumowe,
- Buty filc-guma,
- Buty wodery,
- Ręcznik,
- Mydło w kostce,
- Żel do mycia rąk,
- Krem ochronny,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.
a/ podane ilości odzieży, obuwia oraz środków czystości zawarte w Załączniku nr 1są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości w/w asortymentu , mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy w/w asortymentu w ilości określonej w Załączniku nr 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie, Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości w/w asortymentu niż wynikające z zestawienia zawartego w Załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego asortymentu zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie z zastosowaniem ceny określonej w Formularzu cenowo-ofertowym ,
b/ sprzedaż przez Wykonawcę odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – Załącznik nr 2,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postepowania – Załącznik Nr 3
d) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
e) parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie wzór umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do niniejszego zapytania,
f) pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy.
- Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
- V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
- W niniejszym postepowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. przekazywane będą w formie pisemnej.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania cenowego, a Zamawiający udzieli informacji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zapytania i udzielenia odpowiedzi faksem lub drogą elektroniczną, pod warunkiem potwierdzenia zwrotnego ich otrzymania przez drugą Stronę. Zapytanie dotyczące wyjaśnienia zapisów zapytania cenowego może być złożone nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
a/ w sprawach proceduralnych – Justyna Miśkiewicz tel. 48 385 25 14, email:pwkc@pionki.pl
b/ w sprawach merytorycznych – Waldemar Warchoł , email:w.warchol@pionki.pl.
- VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w pkt IV niniejszego zapytania cenowego.
- Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięciu w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postepowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia:
„Zakup odzieży, obuwia roboczego oraz środków czystości dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.” – nie otwierać przed dniem 19.03.2018 r . do godz. 12.15”
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę cenową należy złożyć na adres lub w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, w sekretariacie do dnia 19.03.2018 r. do godz. 12.00.
- Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.03.2018 r., o godzinie 12.15. Otwarcie ofert jest jawne.
- OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.- X. KRYTERIUM OCENY OFERT I CH ZNACZENIE ORAZ SPOSóB OCENY OFERT
- Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena = 100%
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą z ofert, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
C=Cn/Cb*100
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie ocenia jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
- XII. POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający:
- nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
- nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających,
- nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowo-cenowy
Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy Kapitałowej
Załącznik Nr 5 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu Spółki