L. dz. PWKC/618/2017 Pionki 04.07.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
- Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach
Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7. 26-670 Pionki
Adres do korespondencji: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
tel.: 48 385 25 14, fax: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :
Zakup i dostawę używanego samochodu dostawczego o masie całkowitej do 3,5 tony
- Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Zakup i dostawa używanego samochodu dostawczego o masie całkowitej do 3,5 tony.
2) Specyfikacja głównych wymagań :
a) dostarczony pojazd musi być kompletny oraz sprawny technicznie, gotowy do pracy,
b) samochód powinien posiadać aktualne badanie techniczne potwierdzone wpisem
do dowodu rejestracyjnego,
c) sprzedający winien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo
do dysponowania nim,
d) pojazd nie może stanowić prawa własności osób trzecich lub zabezpieczenia bankowego,
e) zamawiający dopuszcza składanie kilku ofert od jednego dostawcy.
3) Specyfikacja dostarczanego auta:
a) typ samochodu: dostawczy z przestrzenią ładunkową typu doka z plandeką
lub kontener,
b) minimalna wielkość przestrzeni ładunkowej: 2,5 m długości, 1,5 m szerokości, 1,8 m wysokości,
c) masa całkowita do 3,5 tony,
d) rok produkcji 2008-2013,
e) homologacja na min. 6 osób,
f) przebieg udokumentowany nie wyższy niż 250 000 kilometrów,
g) rodzaj paliwa: diesel,
h) bezwypadkowy, serwisowany,
i) skrzynia biegów manualna,
j) 4 drzwiowy,
k) koło zapasowe pełnowymiarowe,
l) dołączony zestaw narzędzi – klucz do kół oraz podnośnik,
m) dodatkowe wyposażenie: hak holowniczy,
n) udzielenie gwarancji na pojazd,
- o) możliwość wzięcia samochodu w leasing.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy - wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego w ciągu trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty.
5) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Kryterium wyboru oferty.
1) Najniższa cena brutto,
2) Długość udzielonej gwarancji.
- Termin rozpoczęcia świadczenia usługi w zakresie zamówienia.
Termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się od dnia podpisania umowy.
- Dokumenty, jakie Wynajmujący powinien załączyć do oferty.
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wynajmującego FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – załącznik Nr 1.
b) wypełnione oświadczenie Dostawcy stanowiące załącznik Nr 2 do „Zapytania ofertowego”.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Dostawcą oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Dostawca mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Dostawcą.
Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Łukasz Ulawski telefon 791 730 306, email: l.ulawski@pwkc.pionki.pl
- Miejsce składania ofert.
a) Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „Zakup i dostawa używanego samochodu dostawczego” – NIE OTWIERAĆ do 12 lipca 2017 r. godz. 12:15”, za pośrednictwem poczty (innego doręczyciela) lub osobiście w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach. w terminie do 12 lipca 2017 roku do godz. 12.00
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 lipca 2017 roku o godz. 1215 w biurze Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7 w Pionkach.
- Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
- Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym oferentem po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Dostawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zakresu przedmiotu zamówienia do oceny z uwzględnieniem wariantów przedstawionych w pkt 2 i 3 niniejszego zapytania ofertowego.
9) Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie: http://www.bip.pionki.pl/
(-) Krzysztof Kowal
Prezes Zarządu Spółki