UWAGA TERMIN SKŁADANIA OFERT PRZESUNIĘTY NA DZIEŃ 25.09.2017r. DO GODZ. 12.00, OTWARCIE GODZ. 12.15
UWAGA AKTUALNE OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU ZAMIESZCZONE POD ADRESEM
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1215/pid/641.html
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1214/pid/641.html
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1213/pid/641.html
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1211/pid/641.html
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1222/pid/641.html
UWAGA SIWZ POD ADRESEM
http://bip.pionki.pl/portal/download/file_id/1027/pid/641.html
Nr referencyjny 653PWKC/2017 Pionki 28.07.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
pn.: „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki”
opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 142-291539
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej : pn. „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki nr POIS.02.03.00-00-0047/16” W RAMACH DZIAŁANIA 2.3 „Gospodarka Wodno – Ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej „Ustawą”, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 39 Ustawy.
Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy.
Zamawiający oświadcza, że postępowanie w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie prowadzone przy zastosowaniu art.24 aa Ustawy.
I. Zamawiający
1. Nazwa i adres
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7; Pionki 26-670 woj. mazowieckie, państwo Polska,
NIP 796 294 31 74 REGON 14289645
tel./fax.48 3852514 ; e-mail pwkc@pionki.pl ; www.pwkc.pl
2. Rodzaj zamawiającego:
Spółka prawa handlowego
3. Komunikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie : nie
II. Przedmiot zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki”
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
1) zadanie 1 – przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków;
2) zadanie 2 – remont głównej przepompowni ścieków;
3) zadanie 3 – budowa dróg, chodników wewnętrznych oraz wymiana ogrodzenia na terenie oczyszczalni ścieków
2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny : nie
3. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV szczegółowo określone w SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia oferty częściowej w ramach danego Zadania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – szczegóły w SIWZ.
III. Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ZADANIE NR 1
pn. PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKóW
W przedmiocie zamówienia „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki.”
Zakres inwestycji:
Na zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w mieście Pionki” składa się : Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki.
Istniejąca oczyszczalnia posiada przepustowość, zgodnie z założeniami projektowymi z 1973 roku, Qdśr = 4800 m3/d. Oczyszczalnia nie jest przystosowana do usuwania substancji biogennych. Technologia oczyszczania ścieków polega na oczyszczaniu mechaniczno – biologicznym przy zastosowaniu osadu czynnego. W wyniku przebudowy i modernizacji, oczyszczalnia powinna zapewnić prace wszystkich węzłów technologicznych, umożliwiając przyjęcie i oczyszczenie ścieków (wraz z podwyższonym usuwaniem substancji biogennych), zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi w ilości Qdśr = 4000 m3/d, Qmax godzinowy = 666,6 m3/h w czasie opadów deszczu. Centralna Oczyszczalnia Ścieków zlokalizowana jest we wschodniej części miasta Pionki przy ulicy Doktor Marii Garszwo, nr 99, na działce nr 1471/2. Wylot ścieków oczyszczonych usytuowany jest w km 28+950 rzeki Zagożdżonki (brzeg lewy), na działce nr 1579/189/. Zakres rzeczowy robót obejmuje przebudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. W zakres prac wchodzą roboty branży technologicznej, budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, AKPiA, związane z wykonaniem n/w obiektów:
Obiekty modernizowane (remontowane/przebudowywane):
Ob. 06 Zbiornik wyrównawczy
Ob. 20 Przepompownia osadu wstępnego
Ob. 21 Komora tlenowej stabilizacji osadu; obiekt adaptowany z istniejącej komory napowietrzania
Ob. 22 Zbiorniki magazynowe osadu przed prasą; obiekt adaptowany z istniejących zagęszczaczy
Obiekty nowe (nowobudowane):
Ob. 02 Stacja mechanicznego oczyszczania ścieków
Ob. 03A Kontenerowa stacja zlewcza ścieków dowożonych; obiekt ujęty w br. sanitarnej – sieci technologiczne i sanitarne
Ob. 03B Pompownia ścieków dowożonych
Ob. 04 Osadnik wstępny
Ob. 05 Komora rozdziału I
Ob. 07 Pompownia ścieków II°
Ob. 08 Reaktor biologiczny
Ob. 09 Komora rozdziału II
Ob. 10A-B Osadniki wtórne
Ob. 12 Przepompownia osadu recyrkulowanego i nadmiernego
Ob. 13 Stacja dmuchaw
Ob. 14 Instalacja do chemicznego strącania fosforu
Ob. 15 Pompownia lokalna odcieków; obiekt ujęty w br. sanitarnej – sieci technologiczne i sanitarne
Ob. 23 Budynek odwadniania i higienizacji osadu
Ob. 24 Silos wapna
Ob. 25 Wiata magazynowa osadu
Ob. 36 Pompownia wody technologicznej
Ob. 37 Budynek administracyjny
Ob. 38 Stacja trafo
Ob. 47 Magazyn eko-groszku i żużla
Sieci sanitarne i technologiczne
Sieci elektryczne i AKPiA
Obiekty przeznaczone do likwidacji:
Ob. 31 Budynek kotłowni
Ob. 32 Skład węgla
Ob. 33 Wiata
Ob.34 Budynek warsztatowy
Ob. 35 Stacja trafo
Ob. 39 Pompownia osadu recyrkulowanego
Ob. 40 Piaskownik podłużny poziomy
Ob. 41 Poletko piasku
Ob. 42B Osadnik wstępny
Ob. 45 Budynek filtracyjny
Ob. 46 Poletko osadowe
Szczegóły w SIWZ wraz z rozwiązaniami równoważnymi.
Szczegółowo zakres i określenie przedmiotu zamówienia, sposób i warunki jego wykonania oraz wymagania Zamawiającego przedstawione są w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) – Załącznik nr 4 oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się: Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
ZADANIE NR 2
REMONT GŁóWNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKóW
W przedmiocie zamówienia „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki.”
Zakres inwestycji: W zakresie inwestycji przewidziano wymianę na nowy istniejącego układu pompowego wraz z rurociągami i armaturą ze względu na długi czas pracy istniejących urządzeń i ich znacznym wyeksploatowaniem. Projektowany układ pomp zostanie dostosowany do nowego układu technologicznego oczyszczalni ścieków, a także do podwyższenia zwierciadła ścieków w przebudowanych obiektach oczyszczalni ścieków.
W ramach wymiany wyposażenia zostaną zainstalowane następujące urządzenia:
Pompy
- liczba urządzeń : 6szt.(4+2 rezerwa czynna)
- wydajność zestawu (4 szt.) : 670 m3/h
- wysokość podnoszenia : 20 m
- moc silnika : 18,5 kW
- typ urządzenia : pompa zatapialna w zabudowie suchej, montaż pionowy na kolanie stopowym o zmiennej średnicy DN150/DN250 dla zmniejszenia wysokości strat hydraulicznych.
Rurociągi
W celu dostosowania do nowych pomp w zakres wymiany wchodzą również rurociągi oraz armatura. Projektowane rurociągi zostaną wykonane ze stali kwasoodpornej min. OH18N9. Połączenia rur spawane lub kołnierzowe. W miejscu styku stali kwasoodpornej ze stalą czarną (malowaną lub ocynkowaną) należy zastosować przekładki izolacyjne np. teflonowe.
Należy wykonać podpory pod rurociągi co najmniej w miejscach zaznaczonych w Projekcie Budowlanym oraz zgodnie z zaleceniami projektanta i uzgodnieniami w nadzorze autorskim. Podpory powinny wyeliminować drgania rurociągów.
Armatura
Na projektowanych rurociągach zostanie zbudowana nowa armatura zaporowa i odcinająca dostosowana do pracy ze ściekami surowymi:
- zasuwy nożowe międzykołnierzowe o różnych średnicach DN100 – DN350,
- zawory zwrotne klapowe z możliwością obciążenia klapy – DN200,
- kompensatory gumowe drgań odporne na działanie ścieków – DN200
Roboty budowlane
W zakresie robót budowlanych znajdą się miedzy innymi:
- remont komory suchej pomp,
- wykonanie nowych fundamentów pod urządzenia,
- wykonanie podpór pod rurociągi oraz przejścia przez stropy dla rurociągów technologicznych oraz kanałów wentylacyjnych.
Kraty koszowe
W zakresie modernizacji pompowni wchodzi również wymiana istniejących krat koszowych. Istniejące kraty zostaną wymienione na nowe wykonane ze stali min. OH18N9.
Ze względu na konieczność instalacji nowych krat w istniejących komorach możliwe jest odtworzenie istniejącego wyposażenia ze stali kwasoodpornej. Komory krat koszowych należy zhermetyzować uchylnymi klapami otwieranymi w czasie podnoszenia krat.
Charakterystyk krat koszowych:
liczba urządzeń 2szt.,
przepływ 420m3/h,
głębokość zabudowy ok.5,5m,
moc silnika 1,1kW.
ZADANIE NR 3
BUDOWA DRóG, CHODNIKóW WEWNĘTRZNYCH ORAZ WYMIANA OGRODZENIA NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKóW
W przedmiocie zamówienia „Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w mieście Pionki”
Zakres inwestycji:
Na zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w mieście Pionki” składają się
Budowa dróg i chodników wewnętrznych na terenie oczyszczalni ścieków
Wymiana ogrodzenia na terenie oczyszczalni ścieków
Budowa dróg i chodników wewnętrznych na terenie oczyszczalni ścieków
Założono wykonanie dojazdów do nowych obiektów oraz wymianę istniejących nawierzchni utwardzonych. Przewiduje się układ dróg zbliżony do obecnego, jednak z istotnymi modyfikacjami tj.: - Istniejący wjazd od strony zachodniej, będzie przeznaczony przede wszystkim dla wozów asenizacyjnych, podjeżdżających do punktu zlewnego. Przy punkcie tym zaprojektowano pętlę drogową, umożliwiającą wyjazd ze stanowiska, bez konieczności cofania.
- Wprowadzono możliwość ruchu ciężkich pojazdów, wraz z konsekwencjami – zaprojektowano nową nawierzchnię typu ciężkiego, powiększono promienie skrętu oraz stworzono wewnętrzną pętle komunikacyjną, ułatwiającą manewrowanie dużych pojazdów bez konieczności zawracania.
- Nowe drogi będą przystosowane do ruchu ciężkich pojazdów.
Warstwę wierzchnią dróg stanowić będzie beton asfaltowy. Projekt dróg wewnętrznych przewiduje wykonanie nowych miejsc parkingowych dla gości i personelu oczyszczalni. Przewidywana ilość miejsc parkingowych – 7.
Powierzchnia dróg istniejących z trylinki do likwidacji - 3837 m2
Powierzchnia chodników z płyt betonowych do likwidacji – 283 m2
Powierzchnia nowych dróg asfaltowych – 4187 m2
Powierzchnia nowych chodników i opasek wokół obiektów – 1088 m2
Nawierzchnia asfaltobetonowa
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 7 cm,
- dwuwarstwowa podbudowa z tłucznia kamiennego 12 i 14 cm grubości 26 cm,
- podbudowa dolna z pospółki grubości 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego grubości 10 cm.
Nawierzchnia chodników i opasek
- kostka brukowa betonowa typu Holland szara grubości 6 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa grubości 4 cm,
- podbudowa z pospółki grubości 10 cm.
1.3. Roboty ziemne
Przewiduje się niewielki zakres robót ziemnych, związanych przede wszystkim z korektami rzędnych lub równaniem. Ze względu na przewidywany nadmiar ziemi z wykopów, szczególnie pod reaktor biologiczny, dopuszcza się wykorzystanie części ziemi z wykopu, o dobrych parametrach geotechnicznych, do niewielkiego powiększenia – przedłużenia skarpy od strony obiektów 08 i 13. Nie dopuszcza się wykorzystania w tym celu humusu i gruntów nienośnych. Wszystkie zasypki należy zagęszczać warstwami do minimum Id=0,7.
W zakres robót ziemnych wchodzi również korytowanie pod drogi. Przed przystąpieniem do robót zabezpieczyć i oznaczyć wszystkie instalacje przebiegające pod drogami mogące ulec zniszczeniu lub stanowić zagrożenie dla ludzi prowadzących roboty ziemne. Ze względu na bogatą sieć uzbrojenia podziemnego roboty prowadzić ręcznie, pod nadzorem branżowych inspektorów, stosując się do ich poleceń.
Wymiana ogrodzenia na terenie oczyszczalni ścieków
Przewiduje się wymianę istniejącego ogrodzenia terenu oczyszczalni na nowe. Istniejące ogrodzenie w znacznym stopniu wyeksploatowane – z siatki stalowej na słupkach, bez podmurówki. Łączna długość ogrodzenia do wymiany – 909 m.b. Przewiduje się również wymianę dwóch bram wjazdowych o szerokości 6m oraz 1 furtki.
Projektowane ogrodzenie systemowe z siatki zgrzewanej na słupkach stalowych 60x40x1,5mm. Siatka zgrzewana przetłaczana typu „3D” z prętów średnicy 5mm. Przewiduje się prefabrykowaną, żelbetową podmurówkę o wysokości 30cm (10cm w ziemi, 20cm ponad ziemią). Panele wysokości 170cm i długości 250cm.
Do zadań Wykonawcy należy również w szczególności:
Uzyskanie niezbędnych zgód na zajęcie pasa drogowego od właścicieli dróg,
Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów będących prototypami lub materiałami testowymi.
Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów fabrycznie nowych, z datą produkcji nie starszą niż z 2016 roku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści SIWZ oraz treści oferty.
Szczegółowo zakres i określenie przedmiotu zamówienia, sposób i warunki jego wykonania oraz wymagania Zamawiającego przedstawione są w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) – Załącznik nr 4 oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się:
Dokumentacja projektowa – Projekt budowlano – wykonawczy
Specyfikacje Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary – Drogi i ogrodzenia na Oczyszczalni Ścieków
IV. Termin wykonania zamówienia
ZADANIE Nr 1
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2019 roku, w tym osiągnięcie Gwarancji Procesowych do 30 listopada 2018 r.
2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
ZADANIE Nr 2
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2019 roku.
2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
ZADANIE Nr 3
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2019 roku.
2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót.
Szczegółowy Harmonogram Rzeczowo – Finansowy realizacji zamówienia dla każdego zadania Wykonawca przygotuje po zawarciu umowy zgodnie z procedurą opisaną w Załączniku nr 4 – IPU.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego; wykonawca posiada niezbędne uprawnienia i pozwolenia wymagane polskim i UE prawem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży budowy obiektów budowlanych i technologicznych, szczegółowe warunki określono dla każdego zadania w SIWZ,
2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, udokumentowaną informacją z banku spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek w wysokości nie mniej niż dla:
Zadanie Nr 1 – 5 000 000,00 zł,
Zadanie Nr 2 – 1 000 000,00 zł,
Zadanie Nr 3 – 1 000 000,00 zł,
3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie mniej niż:
Zadanie Nr 1 – 17 000 000,00 zł,
Zadanie Nr 2 – 1 000 000,00 zł,
Zadanie Nr 3 – 1 000 000,00 zł,
4) posiadają zdolność techniczną i zawodową w oparciu o kryteria kwalifikacyjne zgodne z dokumentami zamówienia,
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zostały określone dla każdego zadania w SIWZ.
5) przedstawią:
a/ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE,
b/ wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane,
c/ wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
d/ dowód wniesienia wadium według zasad zawartych w SIWZ.
VI. Przesłanki wykluczenia Wykonawców
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 w związku z art. 24 ust. 7 Ustawy.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 Ustawy, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 2 powyżej.
Szczegółowe informacje na temat przesłanek wykluczenia Wykonawcy zostały zawarte w poszczególnych częściach SIWZ do zadań.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zasadności wykluczenia Wykonawcy z postępowania odbywa się wg zasady spełnia/nie spełnia.
VII. Procedura
1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
a/ Ofertę należy złożyć zgodnie z art. 10c, ust. 2 Ustawy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r., osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego Pionki, ul. Zakładowa 7, Sekretariat Prezesa Zarządu, godziny pracy 7-15 w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia |
4 września 2017 r. |
do godz. |
12:00 |
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferta złożona po wskazanym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 Ustawy.
b/ Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Pionkach ., ul. ul. Zakładowa 7, sala konferencyjna w terminie:
w dniu |
4 września 2017 r. |
o godz. |
12:15 |
Otwarcie ofert jest jawne.
VIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 Ustawy).
IX. Informacja o sposobie przemówienia się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
1.Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez Strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
- pisemnie na adres: ul. Zakładowa 7, 26-970 Pionki
- tel./faksem na numer: +48 483852514
- drogą elektroniczną na adres: pwkc@pionki.pl
2. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 – 14:00.
a/ w sprawie procedury przetargowej należy kontaktować się z:
p. Robert Pyryt, Członek Zarządu - tel.: 603 250 514
b/ sprawach ewentualnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia należy kontaktować się
z: p. Paweł Ostrowski, Kierownik Centralnej Oczyszczalni Ścieków - tel.: 510 096 556
p. Grzegorz Bogacz, Z-ca kierownika Działu Gospodarki Wodno-Ściekowej - tel.: 516 257 463
X. Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
ZADANIE Nr 1 - 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych),
ZADANIE Nr 2 - 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych),
ZADANIE Nr 3 - 30 000 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy PZP
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:
ZADANIE Nr 1
Cena (C)- waga kryterium 60%
Termin osiągnięcia gwarancji procesowych (GP) – waga kryterium 30%
Gwarancja i rękojmia (G) – 10%
ZADANIE NR 2
Cena (C)- waga kryterium 60%
Gwarancja i rękojmia (G) – waga kryterium 40%
ZADANIE NR 3
Cena (C)- waga kryterium 60%
Gwarancja i rękojmia (G) – waga kryterium 40%
2. Sposób oceny ofert został określony w każdym zadaniu w SIWZ.
XII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ.
XIII. Istotne dla stron postanowienia i zmiany, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach
Istotne Postanowienia Umowy stanowią Załacznik nr 4 do SIWZ.
XIV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 Ustawy.
XX. Wykaz załączników – Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
1) Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia – Projekt budowlany, Przedmiary
2) Załącznik nr 2 – Formularz Oferty
3) Załącznik nr 3 - Wykaz oferowanych kluczowych maszyn/urządzeń/materiałów
4) Załącznik nr 4 - Istotne Postanowienia Umowy
5) Załącznik nr 5 – Zaświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
6) Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
7) Załącznik nr 7 – Wykaz osób
8) Załącznik nr 8 – Oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób
9) Załącznik nr 9 – Wykaz Podwykonawców
10) Załącznik nr 10 - Oświadczenie w zakresie obowiązku podatkowego VAT.
11) Załącznik nr 11 - wzór standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ).
Prezes Zarządu
(-) Krzysztof Kowal