ZAPROSZENIEDOZŁOŻENIAOFERTY
Wimieniu Zamawiającego, tj. Gminy Miasto Pionki, zapraszam do złożenia oferty na wykonanie remontu pomieszczeń sekretariatu i przyległych w budynku Urzędu Miasta Pionki, zwanego dalej przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej pod ogłoszeniem.
Dodakowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 205 lub telefonicznie pod numerem tel. 483414207.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 2 tygodnie od dnia podpisani umowy.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat - osobiście, faxem, pocztą lub na adres e-mail p.stolarski@pionki.pl Oferty należy składać do dnia 18.01.2018r. do godz. 14.00.
(-) Burmistrz Miasta Pionki