UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT I TERMINU REALIZACJI ZAMóWIENIA
Numer sprawy: PWKC/11/ZP/2021 Pionki, dn. 21 lipca 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
p.n. „Zaprojektowanie i wykonanie układu automatyki zabezpieczającej wraz z układem ograniczenia mocy cieplnej dwóch kotłów WR25 w ciepłowni Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”
- Nazwa oraz adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775
adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl, e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest jako przetarg nieograniczony na podstawie procedury postępowania
zatwierdzonej Uchwałą Nr 1 Zarządu Spółki z dnia 10 czerwca 2021 r., zgodnie z art. 364 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych nie obowiązują przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest p.n. „Zaprojektowanie i wykonanie układu Automatyki Zabezpieczającej wraz z układem ograniczenia mocy cieplnej dwóch kotłów WR25 w ciepłowni Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”
(wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45310000 – Roboty elektryczne, 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71323100-9 – usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną).
IV. Termin wykonania zamówienia: do 20 tygodni od daty podpisania umowy– szczegółowy opis w § 4 ust.1 SWZ.
V. Komunikacja
1.Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,
2.Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz tel. 48 385 22 52 email: pwkc@pionki.pl
- w sprawach merytorycznych – Łukasz Ulawski tel. 48 603 80 21 58 email: pwkc@pionki.pl
VI. Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz
z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie przewiduje.
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- 100 pkt cena całkowita brutto (waga 100 %)
- Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom zawartym w SWZ.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert upływa w dniu 03 sierpnia 2021 roku, do godz. 11:00, na adres lub w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki, sekretariat. Ofertę składa się w zaklejonej, nienaruszonej, nieprzezroczystej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, z napisem: „Zaprojektowanie i wykonanie układu automatyki zabezpieczającej wraz z układem ograniczenia mocy cieplnej dwóch kotłów WR25. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 03 sierpnia 2021 r. do godz. 11:15”
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 sierpnia 2021 roku, o godz. 11:15.
XI. Inne informacje
Specyfikacja warunków zamówienia dostępna jest :
- w siedzibie Zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,
- na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki:
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz cenowo - ofertowy
Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Wykaz osób biorących udział w wykonaniu zadania
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych prac
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik Nr 7 - Klauzula informacyjna RODO.
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt