Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miasta Pionki oraz z PSZOK w okresie 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r.
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasta Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: przetargi@pionki.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fdfb6c44-8f80-479c-9c81-cb2ee5541cc4Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dz. Urz. UE: 474745-2024
Termin składania ofert upływa: 11.09.2024. godz. 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na stronie prowadzonego postępowania, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są na stronie prowadzonego postępowania.