Numer sprawy: PWKC/12/ZP/2021 Pionki, dn. 12 lipca 2022 r.
OGŁOSZENIE O ZAMóWIENIU
p.n. „Budowa dwóch kominów dla kotłowni gazowej przy ul. Parkowej
w Pionkach”
- Nazwa oraz adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775
adres strony internetowej: www.bip.pionki.pl, e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest jako przetarg nieograniczony na podstawie procedury postępowania zatwierdzonej Uchwałą Nr 1 Zarządu Spółki z dnia 10 czerwca 2021 r., zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie obowiązują przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 ze zm..).
III. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch kominów dla kotłowni gazowej przy ul. Parkowej w Pionkach, wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45442100-8 Roboty malarskie
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
- Zamawiający wymaga by zastosowane materiały budowlane, użyte do realizacji zamówienia zostały wyprodukowane nie starsze niż 2021 roku.
IV. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2022 r.
V. Komunikacja
1.Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.plwww.bip.pionki.pl,
2.Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz tel. 48 385 22 52 email: pwkc@pionki.pl
- w sprawach merytorycznych – Łukasz Ulawski telefon 603 802 158 lub Sławomir Drózd tel. 601 650 292 email: pwkc@pionki.pl
VI. Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz
z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium 100 pkt cena całkowita brutto (waga 100%).
- Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom zawartym w SWZ.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert upływa w dniu 20 lipca 2022 roku, do godz. 11:00, na adres lub w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki, sekretariat. Ofertę składa się w zaklejonej, nienaruszonej, nieprzezroczystej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, z napisem: „BUDOWA DWóCH KOMINóW DLA KOTŁOWNI GAZOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W PIONKACH. NIE OTWIERAĆ DO DNIA 20 LIPCA 2021 r. do godz. 11:15”
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2022 roku, o godz. 11:15.
XI. Inne informacje
Specyfikacja warunków zamówienia dostępna jest :
- w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki,
- na stronie internetowej www.bip.pionki.pl .
Załącznikiem do ogłoszenia jest:
SPECYFIKACJA WARUNKóW ZAMóWIENIA wraz z:
- Załącznik nr 1 – Formularz cenowo-ofertowy
- Załącznik nr 2 – Wzór umowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 4 – Wykaz osób biorących udział w wykonaniu zadania
- Załącznik nr 5 – Wykaz robót budowlanych
- Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna RODO.
- Załącznik nr 7 – Projekt budowlany
- Załącznik nr 8 – Przedmiar robót
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt