Numer sprawy: PWKC/ 06 /ZP/2024 Pionki, dn. 30.10.2024 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
pn. „Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków przy ul. Dr Marii Garszwo 99, 26-670 Pionki.”
-
Nazwa oraz adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr rejestrowy 000106775
adres strony internetowej: www.bip.pionki.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień publicznych, stanowiącego załącznik do Uchwały Zarządu Spółki Nr 1/2021 z dnia 10.06.2021 r., z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.
III. Przedmiot zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych w ilości do 2.200 Mg, pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków przy ul. Dr Marii Garszwo 99, 26-670 Pionki, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
-
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie zadania, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
-
Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:
90513600-2 – Usługi usuwania osadów
90513700-3 – Usługi transportu osadów
90513800-4 – Usługi obróbki osadów.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 roku.
V. Komunikacja
1.Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:www.bip.pionki.pl,
2.Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
a) w sprawach proceduralnych – Sławomir Drózd, tel.: 48 385 25 16, email: pwkc@pionki.pl
b) w sprawach merytorycznych – Piotr Kęska tel. 609 345 736, Ryszard Szwabowicz tel. 603 933 304, email: pwkc@pionki.pl
VI. Termin związania ofertą
-
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz
z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł., słownie: sześć tysięcy złotych.
IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
-
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.
-
Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszej Specyfikacji.
-
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
-
Ofertę należy złożyć do dnia 14.11.2024 roku do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki, sekretariat - pokój nr 10.
-
Oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 Zamawiający niezwłocznie zwróci wykonawcom bez otwierania.
-
Zamawiający dokona otwarcia złożonych ofert w tym samym dniu o godz. 1015 w swojej siedzibie, wskazanej w ust. 1.
XI. Inne informacje
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest :
a) w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki,
b) na stronie internetowej Zamawiającego.
Załączniki:
-
Specyfikacja Warunków Zamówienia
-
załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
-
załącznik nr 2 do SWZ – wzór oferty,
-
załącznik nr 3 do SWZ– wzór oświadczenia wykonawcy,
-
załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy,
-
załącznik nr 5 do SWZ – klauzula RODO.
Prezes Zarządu
(-) Paweł Dąbrowski