Ogłoszenie o zamówieniu - zamówienia sektorowe
Dostawy
Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym U.E. 2020/S 121-297495
Polska-Pionki: Węgiel i paliwa na bazie węgla
Identyfikator postępowania fa8a4b74-88f3-4cf9-bc7f-7fdd9ec9d080
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE
Sekcja I: Podmiot zamawiający
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 7 Miejscowość: Pionki Kod NUTS: PL921 Radomski Kod pocztowy: 26-670.
Osoba do kontaktów: Robert Pyryt, Hanna Kupisz, e-mail:pwkc@pionki.pl, tel.: +48 48385 25 14, główny adres internetowy: http://pwkc.pl
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.pwkc.pl/#
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- 6) Główny przedmiot działalności
Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
Sekcja II: Przedmiot
- 1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości do 14 000 (słownie: czternaście tysięcy) ton, do magazynu kotłowni Zamawiającego, samochodami samowyładowczymi Numer referencyjny: PWKC/20/ZP/2020
II.1.2) Główny kod CPV: 09111000 Węgiel i paliwa na bazie węgla
II.1.3) Rodzaj zamówienia – Dostawy
II 1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest miał węglowy o minimalnych parametrach:
a) klasa II A;
b) wartość opałowa nie mniej niż 23 000 kJ/kg;
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,7 %;
d) zawartość popiołu nie więcej niż 16 %;
e) wilgotność nie większa niż 12 %,
f) zawartość części lotnych nie mniejsza niż 28 %.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach: To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: nie dotyczy
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV nie dotyczy
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL921 Radomski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Plac węglowy na terenie ciepłowni Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o. o. ul. Zakładowa 7 w Pionkach, POLSKA.
II.2.4) Opis zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości do 14 000 (słownie: czternaście tysięcy) ton, do magazynu kotłowni Zamawiającego, samochodami samowyładowczymi (wg Wspólnego słownika zamówień (CPV): 09111000-0.
- Przedmiotem zamówienia jest miał węglowy o minimalnych parametrach:
a) klasa II A;
b) wartość opałowa nie mniej niż 23 000 kJ/kg;
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,7 %;
d) zawartość popiołu nie więcej niż 16 %;
e) wilgotność nie większa niż 12 %,
f) zawartość części lotnych nie mniejsza niż 28 %.
Dostawa w okresie od 1 września 2020 roku do 30 kwietnia 2021 roku.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym [%] / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Zawartość popiołu w stanie roboczym [%] / Waga: 20 Cena Waga: 60
II.2.6) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 8. Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.7) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.8) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.9) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert o wartości nie niższej niż 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
I wykaz dostaw (minimum 3, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.1.4) Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 130 000 PLN słownie sto trzydzieści tysięcy złotych. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Warunki realizacji umowy:
Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury - Procedura otwarta
IV.1.2) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE - OJ/S: 2019/S 134-328867
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/07/2020 Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.4) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/09/2020 r.
IV.2.5) Warunki otwarcia ofert
Data: 28/07/2020 Czas lokalny: 10:30
Miejsce: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp z o.o., ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki, POLSKA, sala konferencyjna.
Sekcja V: Informacje uzupełniające
V.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Maj-czerwiec 2021 r.
V.2) Informacje dodatkowe:
- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w § 12 ust. 7 niniejszej Specyfikacji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- W terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty, Wykonawca, którego oferta została wybrana, przekaże Zamawiającemu:
1) dane dotyczące osób reprezentujących Wykonawcę, jako stronę umowy,
2) numer rachunku bankowego, na który będzie przekazywane wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia,
3) dane dotyczące osób, które będą upoważnione przez Wykonawcę do utrzymywania bieżących kontaktów z Zamawiającym,
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
V.3.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego, stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
- Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
- Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
- Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
V.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
V.4) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/06/2020
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt