Pionki, dn. 13.11.2019r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. W imieniu Zamawiającego, Gminy Miasto Pionki, zapraszam do złożenia oferty na wykonanie do Centrum Monitoringu mieszczącego w Pionkach przy ul. Sienkiewicza 38:
a) łącze zapasowe - przyłącza i podłączenia Internetu łączem światłowodowym dostarczonym przez Orange na podstawie umowy z Urzędem Miasta Pionki o parametrach 1000/300 Mb/s 16 adresami IP z założeniem, że przyłącze będzie działało z prędkością max. 500/300 Mb/s – dostarcza Urząd Miasta Pionki
b) łącze główne - przyłącza i podłączenia Internetu łączem asynchronicznym co najmniej 400 Mb/s download i co najmniej 200Mb/s upload bez limitu transferu z 16 adresami IP (z możliwością, bez konieczności wymiany urządzenia, podniesienia prędkości do 500 Mb/s i zwiększenia puli adresów IP do 32 bez limitu transferu) – dostarcza Wykonawca
c) skonfigurowania UTM wspólnie z firmą Information Brokers,
d) skonfigurowania portów WAN (adres IP, maska, brama, DNS,) wspólnie z firmą Information Brokers,
e) skonfigurowania portów MAN (adres IP, maska, brama, DHCP, DNS, WINS) wspólnie z firmą Information Brokers
f) uruchomienia routingu WAN-MAN wspólnie z firmą Information Brokers
g) konfiguracji zabezpieczenia dostępu do sieci MAN z WAN
h) skonfigurowania Load Balancingu pomiędzy łączem głównym i zapasowym
i) uruchomienia przekierowania ruchu z publicznych adresów IP na adresy urządzeń w sieci światłowodowej
j) zapewnienia poziomu usług:
- dostępność systemu w okresie jednego miesiąca kalendarzowego - 99%
- czas usunięcia awarii krytycznej – 6 godzin
k) zapisywania zdarzeń systemowych (logowanie zdarzeń) i ich archiwizacja zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne przez okres nie krótszy niż 18 miesięcy,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej pod ogłoszeniem.
II. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pok. nr 21 lub telefonicznie pod numerem tel. 48 3414200 lub 519 86 55 44.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin uruchomienia Internetu o parametrach określonych w p.I – 01 grudnia 2019 r., okres dostawy Internetu od 01.12.2019 do 30.11.2020 r.
IV. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty (100%). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmująca realizację całości zamówienia.
V. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać na formularzu ofertowym w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat - osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta na Internet Pionman”. Oferty należy składać do dnia 20.11.2019 r. do godz. 11:00.
(-) Burmistrz Miasta Pionki