OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert (wariant 1), czyli w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Remont nawierzchni bitumicznej ulicy Aleja Jana Pawła II w Pionkach
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl,
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl ePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na stronie prowadzonego postępowania, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-623d51d3-01fc-4773-9bba-b0183fccde29
Termin składania ofert upływa w dniu 25 lipca 2024r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2024r. o godz. 11:00.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych – ogłoszenie Nr 2024/BZP 00405663 z dnia 2024-07-10
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są na stronie prowadzonego postępowania.
(-) Burmistrz Miasta Pionki