Nr sprawy PWKC/01/2023 Pionki, dn. 17 marca 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11, NIP: 796-294-31-74, Nr rejestrowy: 000106775.
Adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11, tel.: 48 385 25 14, e-mail: pwkc@pionki.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z.o.o.”
I. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy sukcesywny zakup paliw płynnych w ilościach:
a) Olej napędowy ON w ilości 17.000 litrów,
b) Benzyna bezołowiowa E-95 w ilości 1.500 litrów.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz.1680 z późniejszymi zmianami) oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Nr przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
09000000-3 – produkty naftowe, paliwo
09132100-4 – benzyna bezołowiowa,
09134100-8 – olej napędowy.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
a) podane w ust. 1 ilości paliwa są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości paliwa, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy paliwa w ilości określonej w ust. 1 z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości paliwa niż wynikające z ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży tego paliwa zgodnie z postanowieniami zawartej umowy z zastosowaniem upustu określonego w § 3 ust. 1 umowy,
b) sprzedaż przez Wykonawcę paliw nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,
c) wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu, przez 24 h na dobę.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny paliw przez wykonawcę, o ile wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od wykonawcy mające wpływ na zmianę ceny; przy czym nie podlega zmianie wysokość upustu udzielonego zamawiającemu.
5. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotówkach, w cyklu 15 dniowym z konta zamawiającego na konto wykonawcy po przedłożeniu faktury zbiorczej.
6. Termin wykonania zamówienia od 01 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
II. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – Załącznik nr 1,
b) koncesję na obrót paliwami płynnymi (ksero poświadczone za zgodność z oryginałem),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz barku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 2
d) pełnomocnictwo do podpisania złożonej oferty, w przypadku gdy oferta została nie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w dokumencie KRS lub CEIDG firmy,
e) podpisaną Klauzulę RODO – załącznik 4 do niniejszego postępowania.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, ewentualne kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres pwkc@pionki.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania cenowego, a Zamawiający udzieli informacji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia zapytania i udzielenia odpowiedzi drogą elektroniczną, pod warunkiem potwierdzenia odwrotnie ich otrzymania przez drugą Stronę. Zapytanie dotyczące wyjaśnienia zapisów zapytania cenowego może być złożone nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w są: Pan Marcin Karolak, Dawid Jaroszek telefon 48 385 22 52, email: pwkc@pionki.pl
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w II pkt 1 od a do e niniejszego zapytania cenowego.
- Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięciu w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia:
„Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.” – nie otwierać przed dniem 24 marca 2023 r. godz. 11.15”.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę cenową należy złożyć na adres lub w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11, w sekretariacie do dnia 24 marca 2023 roku godz. 11.00.
- Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24 marca 2023 r., o godz. 11:15. Otwarcie ofert jest jawne.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cenę ofertową stanowi:
a) dla oleju napędowego – cena hurtowa Ekodiesel (zaokrąglona do pełnych groszy w dół za litr), opublikowana na stronie http://www.orlen.pl z dnia 11 marca 2023 roku, pomniejszona o upust udzielony przez Wykonawcę,
b) dla benzyny bezołowiowej 95 – cena hurtowa Eurosuper 95 (zaokrąglona do pełnych groszy w dół za litr), opublikowana na stronie http://www.orlen.pl z dnia 11 marca 2023 roku, pomniejszona o upust udzielony przez Wykonawcę,
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT I WYBóR OFERTY
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty z ofert Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Formularz cenowo – ofertowy
Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziałuw postępowaniu oraz podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 3 – Wzór umowy
Załącznik Nr 4 – Klauzula RODO
Zatwierdzam
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt