OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na dostawę i montaż sprzętu oraz wyposażenia lekkoatletycznego do kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: 12.04.2018r.,numer ogłoszenia: 544153-N-2018;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: p.stolarski@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia lekkoatletycznego do kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Pionkach
Numer referencyjny: IŚ.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia lekkoatletycznego, zwanego dalej „sprzętem”, do kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Pionkach. 2. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie dostarczone i zamontowane następujące wyposażenie lekkoatletyczne i urządzenia: 1. Chronometr Powertime z okablowaniem i programem PC (Powertime Chronometer with wiring and PC driver) – 1 kpl/s (w tym m.in. oprogramowanie do zawodów lekkoatletycznych, komputer typu laptop, drukarka laserowa) 2. Fotokomórka sportowa zasięg 15 m z zasilaczem, bez lustra (photcell, range 15 m) – 2 kpl/s 3. Lustro podwójne do fotokomórek sportowych (photocell double mirror, range 15 m) – 1 szt 4. Statyw do fotokomórki (photocell tripod) – 2 szt 5. Rewolwer startowy (starting revolver) – 2 szt 6. Przewód na bębnie 150 m do podłączania sygnału startu (start signal cable 150 m on spool) – 1 szt 7. Tablica LED "biegnący czas", 6-cyfrowa, wys. cyfr 25cm, ze statywem i pulpitem sterującym (Running time LED display, 6 digits, digit height 25 cm, with tripod and control panel) – 1 kpl/s 8. Stoper Seiko z pamiecią 10 wyników (stopwatch with 10 LAP/SPLIT memory) – 8 szt 9. Tablica do odliczania okrążeń z dzwonkiem (lap counter with bell) – 1 szt (typ 2-cyfrowa z dzwonkiem. Ilość elementów składowych 3. Tablica wodoodporna. Płyta ze spienionego PCW o grubości 10 mm. Kasety numeryczne tworzywo sztuczne, przełączane ręcznie, łatwe do wymiany. Konstrukcja nośna stalowa, lakierowana proszkowo, słup zespolony łącznikiem z tworzywa sztucznego, możliwość obracania tablicy 360°, blokowanie w żądanym położeniu za pomocą pokrętła. Podstawa stalowa, lakierowana proszkowo). 10. Blok startowy stalowy wyczynowy (steel competition starting block) IAAF E-09-0583 – 8 szt 11. Pałeczki sztafetowe wyczynowe 8 szt. (competition relay batons) IAAF E-99-0159 – 1 kpl/s (wykonane z malowanej rurki aluminiowej, długość pałeczki: 29 cm, kolor dowolny). 12. Płotek wyczynowy stalowo-aluminiowy składany, wys.: 762, 838, 914, 991 i 1067 [mm] (competition hurdle) IAAF E-99-0157 – 60 szt 13. Krzesło składane (folding chair) – 4 szt (materiał: konstrukcja aluminium, wodoodporne) 14. Słupki na linię mety 1,4 x 0,18 x 0,02 [m] (finish line posts) – 1 kpl/s 15. Słupek linii zejścia 5 x 5 cm (breakline cone) – 12 szt (żółty słupek o podstawie 5 cm x 5 cm i wysokości 9 cm umieszczany przed linią zejścia w biegach, wykonany z miękkiej gumy, zgodny z przepisami PZLA i IAAF). 16. Ławka dla zawodników niska 3 m (competitors bench) – 4 szt (z półką na obuwie wykonana z malowanych proszkowo nóg z profilu stalowego 25x25x1,5 ze stopkami antypoślizgowymi oraz drewnianych listew). 17. Stolik sędziowski składany (officials table) – 2 szt 18. Krzesło z oparciem (chair) – 1 szt (materiał: konstrukcja aluminium, wodoodporne) 19. Parasol ogrodowy z podstawą (garden umbrella with base) - 2 szt (średnica 3 metry, stalowa konstrukcja, możliwość regulacji wysokości i nachylenia czaszy, wyposażony w mechanizm korbowy dzięki któremu można go bez wysiłku rozłożyć i złożyć, powłoka wykonana jest z nieprzemakalnego poliestru łatwego do utrzymania w czystości, posiada otwór wentylacyjny na szczycie czaszy umożliwiający cyrkulację powietrza, krzyżowa podstawa umożliwia obciążenie jej płytami betonowymi, kolor zielony) 20. Chorągiewka sędziowska - biała (white officials' flag) – 11 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 21. Chorągiewka sędziowska - czerwona (red officials' flag) – 3 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 22. Chorągiewka sędziowska - żółta (yellow officials' flag) – 6 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 23. Schodki dla sędziów mierzących czas i celowniczych (timers stand with 8 seats) – 1 szt (podstawa wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, aluminiowe stopnie i poręcze, osiem wygodnych siedzisk plastikowych umieszczonych naprzemiennie, koła w podstawie ułatwiają transport schodków). 24. Stojak do bloków startowych na kółkach (rack for starting blocks on wheels) – 1 szt (na kółkach, dla 10 bloków startowych, wykonany z rur i kształtowników stalowych malowanych lakierem proszkowym). 25. Wózek do płotków o pojemności 20-30 szt. (hurdle cart) – 2 szt (na kołach, pojemność 30 płotków, bardzo trwała i lekka konstrukcja wykonana z aluminium anodowanego na kolor srebrny, wyposażony uchwyt do ręcznego przemieszczania oraz zaczep do dyszla wózka elektrycznego). 26. Podium dla startera (starter's stand) – 1 szt 27. Zestaw 6 znaczników LM-60 (set of 6 lane markers) - 1 kpl/s 28. Koszyk na ubiór dla zawodnika (competitor clothing basket) – 10 szt (koszyk na ubiór zawodnika, tworzywo sztuczne). 29. Stojak do skoku wzwyż wyczynowy teleskopowy (competition HJ stand) IAAF E-99-0158 – 1 kpl/s 30. Zeskok wyczynowy do skoku wzwyż 6 x 4 x 0,7 m (competition HJ landing area) IAAF E-03-0361 – 1 szt 31. Pokrowiec przeciwdeszczowy na zeskok W-647 (waterproof cover) – 1 szt 32. Garaż metalowy na zeskok do skoku wzwyż do samodzielnego montażu (self-assembly metal garage) - 24 sqm 33. Poprzeczka do skoku wzwyż wyczynowa (competition HJ crossbar) IAAF E-08-0520 – 4 szt 34. Stelaż stalowy z wózkiem pod zeskok 6 m x 4 m (modular grid platform with transport cart) – 1 szt 35. Przymiar teleskopowy do skoku wzwyż (high jump measuring device) – 1 szt 36. Zestaw 6 znaczników rozbiegu (Set of 6 runway markers) – 2 kpl/s (zestaw znaczników, wykonane z blachy aluminiowej, malowane proszkowo). 37. Chorągiewka sędziowska - biała (white officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 38. Chorągiewka sędziowska - czerwona (red officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 39. Chorągiewka sędziowska - żółta (yellow officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 40. Ławka dla zawodników niska 3 m (competitors bench) – 1 szt (z półką na obuwie wykonana z malowanych proszkowo nóg z profilu stalowego 25x25x1,5 ze stopkami antypoślizgowymi oraz drewnianych listew). 41. Stolik sędziowski składany (officials table) – 1 szt 42. Krzesło z oparciem (chair) – 2 szt (materiał: konstrukcja aluminium, wodoodporne) 43. Parasol ogrodowy z podstawą (garden umbrella with base) - 1 szt (średnica 3 metry, stalowa konstrukcja, możliwość regulacji wysokości i nachylenia czaszy, wyposażony w mechanizm korbowy dzięki któremu można go bez wysiłku rozłożyć i złożyć, powłoka wykonana jest z nieprzemakalnego poliestru łatwego do utrzymania w czystości, posiada otwór wentylacyjny na szczycie czaszy umożliwiający cyrkulację powietrza, krzyżowa podstawa umożliwia obciążenie jej płytami betonowymi, kolor zielony) 44. Pachołek do zamykania zeskoczni lub rzutni (cone to close runway/throwing facility) – 1 szt (pomarańczowy pachołek z czarną odkręcaną podstawą do zamykania rozbiegu, wymiary podstawy 21,5 cm x 21,5 cm, wysokość 45,72 cm). 45. Tablica wyników dziewięciocyfrowa cyfrowa (nine-digit performance board) – 1 szt Typ 9-cyfrowa. Ilość elementów składowych 3. Tablica wodoodporna płyta ze spienionego PCW o grubości 10 mm. Kasety numeryczne tworzywo sztuczne, przełączane ręcznie, łatwe do wymiany. Konstrukcja nośna stalowa, lakierowana proszkowo, słup zespolony łącznikiem z tworzywa sztucznego, możliwość obracania tablicy 360°, blokowanie w żądanym położeniu za pomocą pokrętła. Podstawa stalowa, lakierowana proszkowo, dwa kół do przemieszczania. 46. Wskaźnik kierunku wiatru (wind indicator) – 1 szt (biały rękaw z tkaniny syntetycznej umieszczony na obręczy stalowej galwanizowanej, oś obręczy osadzona w łożysku, stalowy słup nośny lakierowany proszkowo). 47. Maszyna do zbierania wody (running track drying machine) – 1 szt (maszyna przeznaczona jest do usuwania wody z powierzchni syntetycznych bieżni lekkoatletycznych). 48. Belka do skoku w dal i trójskoku z ramą nierdzewną (competition take off board with stainless steel foundation tray) IAAF E-06-0433 – 3 szt (Wszystkie elementy metalowe zestawu wykonane ze stali nierdzewnej. Belka wyczynowa, spełniająca wymagania IAAF nr E-12-0696. Kompletny zestaw do umieszczenia w rozbiegu. Elementy zestawu: dwie listwy wyczynowe z plasteliną do rozgrywania zawodów, listwa bez plasteliny do treningu, belka nośna ze stali nierdzewnej, łatwo wymienialna biała belka odbicia, rury drenażowe, rama ze stali nierdzewnej z obniżonymi krawędziami do umieszczania w rozbiegu, skrobak kształtowy do formowania plasteliny na listwach wyczynowych, klucz do blokowania belki nośnej w ramie, plastelina zapasowa - 300g). 49. Pokrywa nierdzewna do wyczynowej belki do skoku w dal i trójskoku (stainless steel cover for competition take off board) – 3 szt (pokrywa ze stali nierdzewnej do belek wyczynowych do zabezpieczenia otworu w bieżni, kiedy belka nie jest używana, gładka powierzchnia pokrywy i regulowane stopki (w zakresie około 20 mm) umożliwiają naklejenie tartanu, wzmocniona użebrowana konstrukcja). 50. Taśma miernicza stalowa 20 m, w kasecie (steel measuring tape, closed reel) – 1 szt (kaseta odporna na uderzenia, chowana (zwijana) w kasecie, zwijana pokrętłem składanym, kolor dowolny) 51. Listwa długości skoku - uniwersalna (universal aluminum distance indicator) – 1 szt 52. Szpilka stalowa 0,8 m do zaznaczania śladu (measuring cane) – 2 szt (stalowa cynkowana galwanicznie, wyposażona w wygodny uchwyt, kolor dowolny)
53. Niwelator do piachu (sand leveller) – 1 szt 54. Zestaw 6 znaczników rozbiegu dla 6 torów (Set of 6 runway markers) – 2 kpl/s (zestaw 6 znaczników stawianych, wykonane ze stali, malowane proszkowo w sześciu kontrastowych kolorach). 55. Ławka dla zawodników niska 3 m (competitors bench) – 1 szt (z półką na obuwie wykonana z malowanych proszkowo nóg z profilu stalowego 25x25x1,5 ze stopkami antypoślizgowymi oraz drewnianych listew). 56. Stolik sędziowski składany (officials table) – 1 szt 57. Krzesło z oparciem (chair) – 2 szt (materiał: konstrukcja aluminium, wodoodporne) 58. Parasol ogrodowy z podstawą (garden umbrella with base) - 1 szt (średnica 3 metry, stalowa konstrukcja, możliwość regulacji wysokości i nachylenia czaszy, wyposażony w mechanizm korbowy dzięki któremu można go bez wysiłku rozłożyć i złożyć, powłoka wykonana jest z nieprzemakalnego poliestru łatwego do utrzymania w czystości, posiada otwór wentylacyjny na szczycie czaszy umożliwiający cyrkulację powietrza, krzyżowa podstawa umożliwia obciążenie jej płytami betonowymi, kolor zielony) 59. Chorągiewka sędziowska - biała (white officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 60. Chorągiewka sędziowska - czerwona (red officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 61. Chorągiewka sędziowska - żółta (yellow officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 62. Pachołek do zamykania zeskoczni lub rzutni (cone to close runway/throwing facility) – 1 szt (pomarańczowy pachołek z czarną odkręcaną podstawą do zamykania rozbiegu, wymiary podstawy 21,5 cm x 21,5 cm, wysokość 45,72 cm). 63. Zestaw 2 znaczników odbicia do skoku w dal i trójskoku (Set of 2 take off markers for long jump and triple jump) – 1 kpl/s (zestaw znaczników odbicia do skoku w dal i trójskoku, wykonane z blachy aluminiowej, malowane proszkowo, w białym kolorze, z granatowym pasem). 64. Tablica wyników dziewięciocyfrowa cyfrowa (nine-digit performance board) – 1 szt Typ 9-cyfrowa. Ilość elementów składowych 3. Tablica wodoodporna płyta ze spienionego PCW o grubości 10 mm. Kasety numeryczne tworzywo sztuczne, przełączane ręcznie, łatwe do wymiany. Konstrukcja nośna stalowa, lakierowana proszkowo, słup zespolony łącznikiem z tworzywa sztucznego, możliwość obracania tablicy 360°, blokowanie w żądanym położeniu za pomocą pokrętła. Podstawa stalowa, lakierowana proszkowo, dwa kół do przemieszczania. 65. Wskaźnik kierunku wiatru (wind indicator) – 1 szt (biały rękaw z tkaniny syntetycznej umieszczony na obręczy stalowej galwanizowanej, oś obręczy osadzona w łożysku, stalowy słup nośny lakierowany proszkowo). 66. Mata czerwona na zeskocznię do skoku w dal i trójskoku (mesh sand pit cover) – 30 mkw/sqm 67. Próg wyczynowy do pchnięcia kulą stalowodrewniany (competition shot put toe board, steelwood) IAAF E-06-0451 – 1 szt 68. Koło do pchnięcia kulą (shot put circle) IAAF E-06-0450 – 1 szt 69. Powrót do kuli dł. 20 m (shot put return channel) – 1 szt 70. Kula wyczynowa stalowa 7,26 kg, śr. 128 mm (competition shot put) IAAF I-04-0305 – 2 szt 71. Kula wyczynowa stalowa 7,26 kg, śr. 120 mm (competition shot put) IAAF I-99-0152 – 2 szt 72. Kula wyczynowa stalowa 7,26 kg, śr. 113 mm (competition shot put) IAAF I-04-0304 – 2 szt 73. Kula wyczynowa stalowa 6 kg, śr. 125 mm (competition shot put) IAAF I-12-0585 – 2 szt 74. Kula wyczynowa stalowa 6 kg, śr. 115 mm (competition shot put) IAAF I-02-0262 – 2 szt 75. Kula wyczynowa stalowa 6 kg, śr. 105 mm (competition shot put) IAAF I-12-0584 – 2 szt 76. Kula wyczynowa stalowa 5 kg, śr. 120 mm (competition shot put) IAAF I-12-0583 – 2 szt 77. Kula wyczynowa stalowa 5 kg, śr. 110 mm (competition shot put) IAAF I-99-0151 – 2 szt 78. Kula wyczynowa stalowa 5 kg, śr. 100 mm (competition shot put) IAAF I-12-0582 – 2 szt 79. Kula wyczynowa stalowa 4 kg, śr. 110 mm (competition shot put) IAAF I-12-0581 – 2 szt 80. Kula wyczynowa stalowa 4 kg, śr. 100 mm (competition shot put) IAAF I-99-0150 – 2 szt 81. Kula wyczynowa stalowa 4 kg, śr. 95 mm (competition shot put) IAAF I-12-0588 – 2 szt 82. Kula wyczynowa stalowa 3 kg, śr. 108 mm (competition shot put) IAAF I-11-0534 – 2 szt 83. Kula wyczynowa stalowa 3 kg śr. 100 mm (competition shot put) IAAF I-11-0533 – 2 szt 84. Kula wyczynowa stalowa 3 kg śr. 85 mm (competition shot put) IAAF I-11-0532 – 2 szt Wszystkie kule stalowe, malowane lakierem proszkowym, kolor dowolny. 85. Taśma miernicza stalowa 30 m, w kasecie (steel measuring tape, closed reel) – 2 szt 86. Chorągiewka sędziowska - biała (white officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 87. Chorągiewka sędziowska - czerwona (red officials' flag) – 1 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 88. Chorągiewka sędziowska - żółta (yellow officials' flag) – 2 szt (wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej lakierowanej proszkowo). 89. Chorągiewka metalowa sektora rzutów, czerwona (sector metal red flag) – 2 szt 90. Taśma do wyznaczania sektora biała 1 m (white sector line) – 4 szt 91. Znacznik odległości z włókna szklanego, wys. 35 cm o podstawie trójkąta (fibreglass distance marker) – 8 szt 92. Linka z tworzywa sztucznego (synthetic rope) – 80 mb 93. Pręt z oczkiem 1 m do podtrzymywania linki (field event pole) – 20 szt 94. Szpilka stalowa 0,8 m do zaznaczania śladu (measuring cane) – 1 szt (stalowa cynkowana galwanicznie, wyposażona w wygodny uchwyt, kolor dowolny) 95. Pachołek do zamykania zeskoczni lub rzutni (cone to close runway/throwing facility) – 1 szt (pomarańczowy pachołek z czarną odkręcaną podstawą do zamykania rozbiegu, wymiary podstawy 21,5 cm x 21,5 cm, wysokość 45,72 cm). 96. Szpilka stalowa 0,8 m do zaznaczania śladu (measuring cane) – 1 szt (stalowa cynkowana galwanicznie, wyposażona w wygodny uchwyt, kolor dowolny) 97. Ławka dla zawodników niska 3 m (competitors bench) – 1 szt (z półką na obuwie wykonana z malowanych proszkowo nóg z profilu stalowego 25x25x1,5 ze stopkami antypoślizgowymi oraz drewnianych listew). 98. Stolik sędziowski składany (officials table) – 1 szt 99. Krzesło z oparciem (chair) – 2 szt (materiał: konstrukcja aluminium, wodoodporne) 100. Parasol ogrodowy z podstawą (garden umbrella with base) – 1 szt (średnica 3 metry, stalowa konstrukcja, możliwość regulacji wysokości i nachylenia czaszy, wyposażony w mechanizm korbowy dzięki któremu można go bez wysiłku rozłożyć i złożyć, powłoka wykonana jest z nieprzemakalnego poliestru łatwego do utrzymania w czystości, posiada otwór wentylacyjny na szczycie czaszy umożliwiający cyrkulację powietrza, krzyżowa podstawa umożliwia obciążenie jej płytami betonowymi, kolor zielony) 101. Pojemnik na talk (chalk stand) – 1 szt (Zamykany pojemnik z białego włókna szklanego, lakierowany stalowy słupek z podstawą, transportowany w częściach). 102. Magnezja sportowa 1 kg w kostkach (sports chalk blocks) – 1 szt 103. Tablica wyników dziewięciocyfrowa cyfrowa (nine-digit performance board) – 1 szt Typ 9-cyfrowa. Ilość elementów składowych 3. Tablica wodoodporna płyta ze spienionego PCW o grubości 10 mm. Kasety numeryczne tworzywo sztuczne, przełączane ręcznie, łatwe do wymiany. Konstrukcja nośna stalowa, lakierowana proszkowo, słup zespolony łącznikiem z tworzywa sztucznego, możliwość obracania tablicy 360°, blokowanie w żądanym położeniu za pomocą pokrętła. Podstawa stalowa, lakierowana proszkowo, dwa kół do przemieszczania. 104. Stojak do kul na kółkach (rack for shot puts on wheels) – 1 szt (na kółkach, pojemność 24 szt., wykonany ze stalowych rur, malowany lakierami proszkowymi). 105. Podium z włókna szklanego (fibreglass winners` platform) – 1 kpl/s (zestaw trzech elementów, które tworzą podium dla dekoracji zwycięzców w zawodach sportowych. Każdy z elementów przeznaczony dla czterech osób. Solidna konstrukcja o grubych ściankach gwarantująca dużą wytrzymałości i żywotność. Wykonane z włókna szklanego z gumowymi powierzchniami antypoślizgowymi. W każdym elemencie 2 uchwyty). 3. Sprzęt musi być kompletny i zgodny z wymogami stawianymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Miejscem wykonania dostawy jest kompleks sportowy przy ul. Sportowej w Pionkach. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie Sprzętu zamiennego (równoważnego) innego niż ten przyjęty w SIWZ i jej załącznikach, dla którego określono typ (znak), jednak o jakości i parametrach nie gorszych (równoważnych) od posiadanych przez Sprzęt zaproponowany przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że Sprzęt jest równoważny w stosunku do zaproponowanego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca wraz z ofertą musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne materiały, które pozwolą jednoznacznie stwierdzić, że jest on rzeczywiście równoważny. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia Sprzętu równoważnego o parametrach nie gorszych niż posiadane przez wskazany Sprzęt. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (formularzu „Oferta”) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 7. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które
odpowiadają solidarnie wykonawca i podmioty działające w jego imieniu, w tym również podwykonawcy. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca oferował wyłącznie Sprzęt dopuszczony do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów. 9. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad i niepochodzący z ekspozycji bądź wystaw. 10. Inne szczegółowe wymagania stawiane przez zamawiającego dla dostarczanego sprzętu: 1) Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania PZLA dla wyposażenia technicznego certyfikowanych obiektów lekkoatletycznych (jeśli dla poszczególnych elementów zamówienia zostały określone); 2) Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania oraz wytyczne PZLA i IAAF dot. stadionów, na których rozgrywane są oficjalne zawody lekkoatletyczne, aby uzyskać Świadectwo PZLA kategorii V B, umożliwiające rozgrywanie zawodów szczebla okręgowego, na których wyniki uzyskiwane w warunkach zgodnych z przepisami, będą mogły być uznawane za oficjalne; 3) Oferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych robót, montażów, zakupów i inwestycji; 4) Oferowany sprzęt musi być bezpieczny, wolny od wad, w tym wad prawnych; 5) Oferowany sprzęt musi posiadać „dokumentację produktu”, tj. certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje zgodności, instrukcje użytkowania itp. w języku polskim. 11.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 1 rok.
II.5) Główny kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV: 37415000-0 ; 37451000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: 2 miesiące
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji:Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części 6 pkt 6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jak wyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych w punkcie 17 SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót zamiennych będzie podejmował Zamawiający. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót lub tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku wykonania robót zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością robót pierwotnych określoną w ofercie a wartością robót zamiennych zatwierdzoną przez Zamawiającego, 3) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót oraz ich ceny określone w ofercie. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 2) wystąpienia odbiegających od typowych dla danego okresu warunków atmosferycznych niesprzyjających lub uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) zamówienia/robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie z technologią ich wykonania lub ze sztuką budowlaną, 3) okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, 4) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Okoliczności, o których mowa wyżej to zdarzenia niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, których wykonawca nie mógł przewidzieć, którym nie mógł zapobiec ani którym nie mógł przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy; 5) wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy), 7) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 6. W przedstawionych w punkcie 17.5. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju spowodowanemu ww. sytuacjami lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu usunięcia konsekwencji działania ww. okoliczności lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu na wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, które będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: 1) wprowadzały warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 2) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
(-)BurmistrzMiastaPionki