OGŁOSZENIEOZAMÓWIENIU – roboty budowlane
wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznegoprowadzonymwtrybieprzetargunieograniczonego,owartościszacunkowejnieprzekraczającejkwotywynikającejzrozporządzeniawydanegonapodstawieart.11ust.8ustawyzdnia29stycznia2004r.-Prawozamówieńpublicznych,na wykonanie zagospodarowania terenu Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach w zakresie budowy i montażu nowych obiektów budowlanych i elementów małej architektury
DatazamieszczeniawBZP:28.04.2017r.,numerogłoszenia:77596-2017;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej – Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00055-6935-UM0710082/16. Projekt „Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Stawem Górnym w Pionkach” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach w zakresie budowy i montażu nowych obiektów budowlanych i elementów małej architektury
Numer referencyjny: IŚ.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 7
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach w zakresie budowy i montażu nowych obiektów budowlanych i elementów małej architektury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Celem inwestycji jest uzupełnienie istniejącego zagospodarowania ośrodka nad Stawem Górnym w Pionkach i zwiększenie jego funkcjonalności. Ośrodek wypoczynkowy będzie służył jako miejsce rekreacji dla osób odwiedzających teren Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach. 2. Inwestycja jest zlokalizowana na terenie Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach, na działce Nr 1465/9, Nr 1465/10 i Nr 1465/11 będących własnością Gminy Miasta Pionki. 3. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące prace: 1) budowa boiska do piłki nożnej plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 35,0m x 26,0m otoczonym wolną strefą o szerokości 2,0 m tj. z przestrzenią wolną od jakichkolwiek przeszkód, 2) budowa dwóch boisk do siatkówki plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 16,0m x 8,0m otoczonym wolną strefą o szerokości 5,0 m tj. z przestrzenią wolną od jakichkolwiek przeszkód, 3) budowa pomiędzy boiskami trybuny w postaci nasypu ziemi z odzysku o wys. 1,50 m, skarpy obsiane nasionami traw, 4) budowa piłkochwytów przy boisku do piłki nożnej plażowej (2 szt.) oraz przy boiskach do siatkówki plażowej (3 szt.), 5) budowa ogólnodostępnej plaży ogrodzonej murkiem z dwoma wejściami, przy których będą zlokalizowane kraniki z wodą i prysznice, 6) wykonanie drogi wewnętrznej dojazdowej z kostki brukowej o gr. 8cm od ulicy Polnej do slipu usytuowanego przy zbiorniku wodnym Staw Górny w Pionkach; 7) wykonanie placu manewrowego przy ww. wewnętrznej drodze dojazdowej; 8) montaż gotowej Tężni Solankowej wraz z jej zasileniem; 9) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej; 10) montaż urządzenia Green Charger; 11) dostawa i montaż 5 szt. zestawu pojemników do segregacji. 4. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie Budowlanym zagospodarowania terenu Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie Budowlanym montażu Tężni Solankowej na terenie Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Projekcie Budowlanym montażu urządzeń siłowni zewnętrznej oraz Green Charger na terenie Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Przedmiarze robót - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie Miejskiego Ośrodka Wypoczynkowego nad Stawem Górnym w Pionkach, 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania ośrodka i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie ośrodka – teren prowadzonych robót budowlanych powinien zostać dobrze oznakowany, wygrodzony, bez możliwości dostępu osób trzecich, 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie ośrodka wypoczynkowego, poza miejscami wykonywania prac budowlanych, 6) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem zadań: 1) zadanie 1 - wykonanie drogi wewnętrznej dojazdowej z kostki brukowej o gr. 8cm od ulicy Polnej do slipu usytuowanego przy zbiorniku wodnym Staw Górny w Pionkach razem z placem manewrowym przy tej drodze (pozycje kosztorysowe 1 -13); 2) zadanie 2 - budowa boiska do piłki nożnej plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 35,0m x 26,0m oraz budowa dwóch boisk do siatkówki plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 16,0m x 8,0m każde. Boiska z piłkochwytami otoczone opaską chodnikową, budowa pomiędzy boiskami trybuny w postaci nasypu ziemi z odzysku o wys. 1,50 m, skarpy obsiane nasionami traw (pozycje kosztorysowe 14 -63); 3) zadanie 3 - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z utwardzeniem terenu pod urządzeniami siłowni (pozycje kosztorysowe 64 -76); 4) zadanie 4 - montaż gotowego urządzenia Green Charger (pozycje kosztorysowe 77); 5) zadanie 5 - montaż gotowej Tężni Solankowej wraz z jej zasileniem, utwardzeniem terenu wokół tężni i dostawą ławek (pozycje kosztorysowe 78-97); 6) zadanie 6 - budowa ogólnodostępnej plaży ogrodzonej murkiem z dwoma wejściami, przy których będą zlokalizowane kraniki z wodą i prysznice solarne (pozycje kosztorysowe 98-152); 7) zadanie 7 - dostawa i montaż 5 szt. zestawu pojemników do segregacji (pozycje kosztorysowe 153). Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 7 zadań). 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
II.5) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45112700-2, 45212221-1, 45223800-4, 45232150-8, 45233120-6, 45233161-5, 45233200-1, 45310000-3, 45330000-9, 45342000-6, 34928480-6
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 05/08/2017
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych w punkcie 17 SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie robót zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót zamiennych będzie podejmował Zamawiający. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót lub tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku wykonania robót zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością robót pierwotnych określoną w ofercie a wartością robót zamiennych zatwierdzoną przez Zamawiającego, 3) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót oraz ich ceny określone w ofercie. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania robót przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 2) wystąpienia odbiegających od typowych dla danego okresu warunków atmosferycznych niesprzyjających lub uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) zamówienia/robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie z technologią ich wykonania lub ze sztuką budowlaną, 3) okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, 4) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Okoliczności, o których mowa wyżej to zdarzenia niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, których wykonawca nie mógł przewidzieć, którym nie mógł zapobiec ani którym nie mógł przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy; 5) wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy), 7) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 6. W przedstawionych w punkcie 17.5. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju spowodowanemu ww. sytuacjami lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu usunięcia konsekwencji działania ww. okoliczności lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu na wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, które będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: 1) wprowadzały warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 2) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Droga wewnętrzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - wykonanie drogi wewnętrznej dojazdowej z kostki brukowej o gr. 8cm od ulicy Polnej do slipu usytuowanego przy zbiorniku wodnym Staw Górny w Pionkach razem z placem manewrowym przy tej drodze (pozycje kosztorysowe 1 -13).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 2 Nazwa: Boiska sportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 - budowa boiska do piłki nożnej plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 35,0m x 26,0m oraz budowa dwóch boisk do siatkówki plażowej o nawierzchni z piasku o wymiarach pola gry 16,0m x 8,0m każde. Boiska z piłkochwytami otoczone opaską chodnikową, budowa pomiędzy boiskami trybuny w postaci nasypu ziemi z odzysku o wys. 1,50 m, skarpy obsiane nasionami traw (pozycje kosztorysowe 14 -63).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8, 45212221-1, 45233161-5, 45342000-6, 45111200-0, 45112700-2
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 3 Nazwa: Siłownia zewnętrzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z utwardzeniem terenu pod urządzeniami siłowni (pozycje kosztorysowe 64 -76).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4, 45233200-1
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 4 Nazwa: Green Charger
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 - montaż gotowego urządzenia Green Charger (pozycje kosztorysowe 77).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 5 Nazwa: Tężnia solankowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 - montaż gotowej Tężni Solankowej wraz z jej zasileniem, utwardzeniem terenu wokół tężni i dostawą ławek (pozycje kosztorysowe 78-97).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4, 45233161-5
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 6 Nazwa: Plaża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - budowa ogólnodostępnej plaży ogrodzonej murkiem z dwoma wejściami, przy których będą zlokalizowane kraniki z wodą i prysznice solarne (pozycje kosztorysowe 98-152)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8, 45112700-2, 45111200-0, 45232150-8, 45330000-9
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
Część nr: 7 Nazwa: Zestawy pojemników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 - dostawa i montaż 5 szt. zestawu pojemników do segregacji (pozycje kosztorysowe 153).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
termin wykonania |
20 |
gwarancja |
20 |
(-)Burmistrz Miasta Pionki