Nr postępowania: PWKC/ 03 / 2024 Data: 19-07-2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
-
ZAMAWIAJĄCY:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775
adres strony internetowej: www.bip.pionki.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości i ochrony indywidualnej dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o.”.
-
Opis przedmiotu zamówienia.
-
Specyfika głównych wymagań:
-
Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości
i ochrony indywidualnej dla pracowników Zamawiającego, do magazynu Zamawiającego w Pionkach przy ul. Przemysłowa 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.b.
-
Podane ilości odzieży, obuwia oraz środków czystości i ochrony indywidualnej zawarte w Załączniku nr 1.b. są ilościami szacunkowymi, co oznacza, że ilości w/w asortymentu, mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
-
W przypadku, gdy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy w/w asortymentu w ilości określonej w Załączniku nr 1.b. z powodu mniejszych niż planowane potrzeby w tym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
-
W przypadku zakupu przez Zamawiającego większej ilości w/w asortymentu niż wynikające z zestawienia zawartego w Załączniku nr 1.b. Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprzedaży i dostarczenia tego asortymentu zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie,z zastosowaniem ceny określonej w Formularzu cenowo – ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1.d..
-
Sprzedaż przez Wykonawcę odzieży, obuwia roboczego, środków czystości i ochrony indywidualnej nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie następowała sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
-
Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 1.e.
-
Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: kod główny 18.10.00.00-0; 18.20.00.00-1.
-
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
-
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujący dokument
-wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na e-mail: pwkc@pionki.pl.
-
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Dawid Jaroszek tel 572 513 662
-
Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową należy:
złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków czystości i ochrony indywidualnej dla pracowników Przedsiębiorstwa Wodno Kanalizacyjno Ciepłowniczego w Pionkach Sp. z o.o. NIE OTWIERAĆ PRZED 31.07.2024 r., godz. 11:00”, w terminie do dnia 31.07.2024, godz.: 10.45.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.07.2024 r. o godz. 11.00 Otwarcie ofert jest jawne.
-
Opis sposobu obliczania ceny.
-
Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
-
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
-
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
-
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
-
Informacje o formalnościach.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
-
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. -
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
-
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
-
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1.b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1.d. Formularz cenowo – ofertowy.
1.e. Wzór umowy.
1.f. Klauzula RODO.
ZATWIERDZAM:
PREZES ZARZĄDU
(-) Paweł Dąbrowski