OGŁOSZENIE
PWKC w Pionkach sp. z o. o. zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „ Zakup zużytych instalacji i urządzeń przeznaczonych do likwidacji (taśmociągi i urządzenia do nawęglania) wraz z utylizacją i oczyszczeniem terenu.”
- Nazwa oraz adres Zamawiającego (Sprzedający)
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450
E-mail: pwkc@pionki.pl
Tel./fax (48) 385 25 14
Adres strony internetowej (URL): www.pwkc.pl; http://www.pwkc.pl/zamowienia-publiczne ;
1) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Zamawiającego urządzeń do nawęglania przeznaczonych do likwidacji wraz z ich demontażem, utylizacją i oczyszczeniem terenu.
Urządzenia przeznaczone do demontażu:
- taśmociąg nawęglania poziomego pod placem węglowym wraz z dwoma wibratorami.
- taśmociąg rewersyjny w budynku ciepłowni C3
- most skośnego nawęglania - łącznik między budynkiem przesypowni na placu węglowym, a budynkiem starej kotłowni
- estakada taśmociągu nawęglania pomiędzy budynkiem starej kotłowni, a nową ciepłownią C-3.
Zakres prac demontażowych obejmuje:
a) demontaż taśmociągu nawęglania poziomego pod placem węglowym wraz z dwoma wibratorami.
b) demontaż taśmociągu rewersyjnego w budynku ciepłowni C3.
c) demontaż mostu skośnego nawęglania - łącznika między budynkiem przesypowni na placu węglowym, a budynkiem starej kotłowni
d) demontaż estakady taśmociągu nawęglania pomiędzy budynkiem starej kotłowni, a nową ciepłownią C-3.
e) likwidację urządzeń i konstrukcji poprzez cięcie lub demontaż i załadunek elementów stalowych oraz innych materiałów z likwidacji nawęglania z terenu starej kotłowni.
f) zabezpieczenie otworów w budynkach powstałych po przeprowadzonym demontażu przez zamurowanie lub zabezpieczenie płytami typu OSD.
g) utylizacji płyt azbestowych z konstrukcji objętych w/w zadaniem oraz innych pozyskanych materiałów tego wymagających.
h) odbiór przez Wykonawcę własnym środkiem transportu zdemontowanych elementów.
i) uporządkowanie terenu po wykonaniu wszystkich prac rozbiórkowych
2) Miejsce realizacji (lokalizacja):
Ciepłownia PWKC w Pionkach
ul. Zakładowa 7
26-670 Pionki
3) Zamawiający zobowiązuje Oferentów do dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu rozbiórki budowli, zapoznania się z jego otoczeniem, zakresem robót do wykonania, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna winna zostać przeprowadzona po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym tego faktu Zamawiającemu. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Oferenta będących skutkiem zaniechania oględzin terenu przedmiotu zadania.
II. Termin realizacji zadania:
Termin realizacji – do18.08.2017r.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają:
- stosowne uprawnienia wymagane prawem (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania),
- odpowiednie środki finansowe, sprzęt i zespół pracowników mogących wykonać z należytą starannością zakres w/w zadania.
b) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z obiektem, na którym będzie prowadzone zadanie co wykluczy późniejsze powoływanie się na niezrozumienie lub niewiedzę w zakresie wykonywanych prac.
c) Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
IV. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
p. Sławomir Drózdtel. 601-650-292 lub (48) 385 25 14
V. Informacje dotyczące wizji lokalnej:
Przyszły terenu rozbiórki budowli i urządzenia można oglądać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z Zamawiającym.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty :
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w języku polskim w formie pisemnej.
2. Oferta powinna zawierać dokumenty wskazane w pkt XI niniejszego ogłoszenia.
3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginału, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
4. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w wizji lokalnej i postepowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
5. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Na kopercie powinny widnieć: nazwa i adres OFERENTA oraz następujące oznaczenia: OFERTA ZAKUPU: „„ Zakup instalacji i urządzeń przeznaczonych do likwidacji (taśmociągi i urządzenia do nawęglania) wraz z utylizacją i oczyszczeniem terenu.” – nie otwierać przed dniem 12.05.2017 do godz. 12.45”
- VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 12.05.2017 do godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26–670 Pionki,
pokój nr.5 – sekretariat; godziny pracy 7-15.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową / kurierską.
3. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: w dniu 12.05.2017 o godz. 12.45
4. Kolejność otwierania ofert jest zgodna z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego.
5. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w wymogami ponosi Oferent.
6. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócona Oferentom bez otwierania.
7. Otwarcie ofert jest jawne, Oferenci mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
8. Wyniki z postępowania przetargowego zostaną zamieszczone na stronie Zamawiającego.
- VIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1) Zamawiający wymaga od Oferenta, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny brutto zaoferowanej za realizację zadania w złożonej ofercie. Zabezpieczenie będzie stanowiła kaucję za należyte /wykonanie prac/ uporządkowanie terenu po wykonaniu wszystkich prac rozbiórkowych.
2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w formie kaucji pieniężnej.
3) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy.
4) Kaucja zostanie zwrócona po uiszczeniu wynagrodzenia.
5) Jeżeli, Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert.
IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze Oferenta
- Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, Oferentach wykluczonych i ofertach odrzuconych.
- W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
- Podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi w przeciągu 5 dni roboczych od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.
- Podpisanie umowy ze strony Wykonawcy następuje przez osoby umocowane do tej czynności.
- W terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty, Oferent, którego oferta została wybrana, przekaże Zamawiającemu:
- dane dotyczące osób reprezentujących Oferenta, jako stronę umowy,
- dane dotyczące osób, które będą upoważnione przez Oferenta do utrzymywania bieżących kontaktów z Zamawiającym.
X. Istotne postanowienia :
1) Podstawą do wyboru oferty będzie najwyższa cena jaką zaoferuje Wykonawca w złożonej ofercie za całość wykonanego zadania.
2) W przypadku, gdy wpłynie kilka ofert zawierających tę samą najwyższą cenę, pomiędzy oferentami zostaną przeprowadzone negocjacje. O terminie i miejscu negocjacji komisja przetargowa powiadomi oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty.
3) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu wartość określoną w ofercie.
4) Płatności będą dokonywane na podstawie faktury VAT wystawianej przez Zamawiającego w terminie do 21 dni na konto PWKC w Pionkach Sp. z o.o. ALIOR BANK S.A. w Warszawie Nr konta bankowego.: 69 2490 0005 0000 4530 3911 3993 . Za datę zapłaty uważa się datę wpływu na konto PWKC w Pionkach Sp. z o.o.
5) W przypadku zalegania z płatnością Spółka przysługuje prawo zaliczenia kaucji na poczet zaległości.
6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność przed Zamawiającym i osobami trzecimi za wszelkie szkody na osobie i mieniu będące następstwem działania lub zaniechania, w związku z realizacją prac.
7) Koszty utylizacji materiałów pozostałych po rozbiórce obciążają Wykonawcę. Pozyskanie stosownych zezwoleń oraz upoważnień wymaganych przy rozbiórce i demontażu budowli są w zakresie obowiązków Wykonawcy.
8) Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9) Odbioru elementów demontażu mogą dokonać wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie Wykonawcy.
XI. Oferta powinna zawierać:
1. Dane oferenta.
2. Dokumenty potwierdzające upoważnienie do reprezentowania firmy.
3. Dokumenty lub oświadczenie potwierdzające zezwolenie na gospodarowanie odpadami zgodnie z ustawą z dn. 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. Z 2013r. poz. 21) (KOPIA)
4. Cenę za całość prac.
Prezes Zarządu
Krzysztof Kowal