Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki |
Numer referencyjny: PWKC/10/ZP/2022 Pionki, dn. 29 czerwca 2022 r.
Ogłoszenie o uruchomieniu postępowania
pn. „Dostawa energii elektrycznej dla PWKC Pionki Sp. z o.o.”
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie procedury określonej w „Regulaminie udzielania zamówień publicznych” zatwierdzonego Uchwałą Nr 1 Zarządu Spółki z dnia 10 czerwca 2021 r., w przedmiocie zamówienia:
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 11, 26–670 Pionki, NIP: 796-294-31-74; REGON: 142896450; Nr BDO: 000106775
tel.48 3852514, e-mail pwkc@pionki.pl, www.bip.pionki.pl
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7:00-15:00
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 4 713 919 kWh. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez "Zamawiającego" szacowanej ilości energii elektrycznej.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień:(CPV):
Główny kod CPV 09300000-2, dodatkowe kody CPV 09000000-3, 09310000-5.
III. Informacje o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IV. Podwykonawstwo:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
V. Zamówienia częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
VI. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2022 do 31.08.2023 r.
Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31.08.2023 r., jednakże sprzedaż energii elektrycznej będzie realizowana nie wcześniej niż od dnia wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, tj. od 01.09.2022 r. dla każdego PPE i po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy u OSD.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, z przekazanym pisemnie lub drogą elektroniczną wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert udzieli wyjaśnień na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.
- Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres Zamawiającego:Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionkitel.48 385 25 14, e-mail pwkc@pionki.pl, Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: w sprawach:
- proceduralnych Hanna Kupisz telefon 48 385 22 52,
- merytorycznych Sławomir Drózd – tel. 601 650 292.
Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu składania ofert.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Złożenie większej ilości ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert.
2. Ofertę należy sporządzić w sposób zgodny z SWZ i według wzorów dokumentów z opisanymi w dziale Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 12 lipca 2022 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. ul. Przemysłowej 11, 26–670 Pionki – sekretariat pokój nr 10.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:w dniu 12 lipca 2022 r. o godz. 12.15.
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy (liczy się data wpłynięcia oferty do sekretariatu Zamawiającego).
3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
4. Informację z otwarcia ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
X. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena oferty jest ceną brutto za energię elektryczną stanowiącą sumę dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 i na warunkach określonych SWZ.
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny. Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
XII, Warunki umowy w sprawie zamówienia :
Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru (załącznik nr 5 do SWZ), na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
W załączniku:
SWZ
Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 – Wzór umowy
Załącznik nr 6 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 7 – Lista podmiotów należących do tej samej Grupy Kapitałowej
Załącznik nr 8 – Oświadczenie o niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom
Załącznik nr 9 – Oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy z OSD
Załącznik nr 10 – Wykaz głównych dostaw
Załącznik nr 11 – Klauzula RODO
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt