Nr postepowania PWKC/08/ZP/2021 Data: 08-07-2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
ZAMAWIAJĄCY:
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.
ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki
NIP 796-294-31-74, REGON 142896450, Nr BDO: 000106775
adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl,
e-mail: pwkc@pionki.pl
tel. 48 385 25 14
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na
”Zakup, dostawa i montaż bramy przesuwnej o długości 5 mb i wys. 1.2 m na terenie nieruchomości należącej do PWKC Sp z o.o. w Pionkach”
- Opis przedmiotu zamówienia.
1) Specyfika głównych wymagań: w Załączniku Nr 1 zawarto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
3) Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 45255110-3
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
- Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy wg. załączonego wzoru do zapytania ofertowego Załącznik Nr 2 do zapytania.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną na adres emaila pwkc@pionki.pl.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest: Grzegorz Bogacz, Marcin Karolak telefon kontaktowy 48 385 22 52 email pwkc@pionki.pl.
- Miejsce składania ofert.
Ofertę cenową można;
złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 sekretariat
pokój Nr 10 w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ BRAMY
PRZESUWNEJ, NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16-07-2021 godz. 11:15”.
LUB
przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: pwkc@pionki.pl,
w terminie do dnia: 16-07-2021 godz.: 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 lipca br. o godz. 11:15. Otwarcie ofert jest jawne.
- Opis sposobu obliczania ceny.
1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
- Informacje o formalnościach.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu
(-) Robert Pyryt
Załączniki:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Formularz cenowo - ofertowy.
- Wzór umowy.
- Klauzula RODO.