OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert (wariant 1), czyli w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, pn.:
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Pionki, REGON: 670223468 NIP: 796-295-87-67 adres: Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 01, e-mail: burmistrz@pionki.pl, faks 48 341 42 04
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.plePUAP: /umpionki/SkrytkaESP
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
Termin składania ofert upływa w dniu 22października 2021r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22października 2021r. o godz. 12:00. w siedzibie Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych – ogłoszenie Nr 2021/BZP 00232197/01z dnia 2021-10-14
Identyfikator postępowania w miniPortalu: 5e0b0afb-62e2-4b33-b25d-fb73951bb4c3
Pozostałe informacje o zamówieniu zawarte są poniżej.
(-) Burmistrz Miasta Pionki