OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie Projektu budowlanego wykonawczego zagospodarowania i odnowy terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 1 Skwer przy Alei Jana Pawła II w Pionkach
Data zamieszczenia w BZP: 19.12.2018r., numer ogłoszenia: 663228-N-2018;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:tak
Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej – Umowa nr POIS.02.05.00-00-0192/16-00. Projekt pn. Zielone Pionki - zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w krajobrazie miejskim. Nr POIS.02.05.00-00-0192/16 w ramach działania 2.5, oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: p.stolarski@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Projektu budowlanego wykonawczego zagospodarowania i odnowy terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 1 Skwer przy Alei Jana Pawła II w Pionkach
Numer referencyjny: IZ.271.24.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (w tym Projekt budowlany wykonawczy) zagospodarowania i odnowy terenów zieleni w krajobrazie miejskim „Zielone Pionki” - obiekt 1 Skwer przy Alei Jana Pawła II w Pionkach. 2. Obiekt 1 – teren ok 1.5 ha w centrum Miasta pomiędzy jezdnią dwupasmową (droga powiatowa) a linią kolejową relacji Radom – Dęblin na odcinku od dworca PKP Pionki Zach. do wiaduktu kolejowego. W środkowej części przylega do przejścia podziemnego pod linią kolejową. Aktualnie teren użytkowany jest jako ciąg komunikacyjny pieszy i rowerowy. Chodniki, place, ścieżki rowerowe wykonane są z nieprzepuszczalnych dla wód opadowych nawierzchni betonowych i asfaltowych, spośród których cześć znajduje się w złym stanie. 5. W projekcie powinny zostać ujęte również następujące elementy : 1) budowę ścieżki rowerowej; 2) modernizację istniejącego pomnika wraz ze stworzeniem placu pamięci od strony torów kolejowych; 3) miejsce spotkań do gier planszowych (stoliki, ławki itp.); 4) siłownia plenerowa dla osób starszych i niepełnosprawnych; 5) miejsca wypoczynku biernego – ogrody tematyczne; 6) miejsca rekreacji - ławki do opalania; 7) miejsca rekreacji – place do gier zespołowych; 8) ogrody ozdobne – różanki; 9) ogrodzony plac zabaw dla dzieci; 10) poidełka z wodą dla osób dorosłych, dzieci oraz zwierząt; 11) instalację wodociągową do nawodnienia terenu; 12) montaż sieci i instalacji elektroenergetycznych - latarnie parkowe LEDowe o wysokości 3,5 metra - 50 sztuk, oświetlenie w gruncie - 30 sztuk; 13) budowa nowego oświetlenia ulicznego na całym odcinku projektowanego terenu wzdłuż ścieżki rowerowej, słupy stalowe drogowe, oprawy LED, nowy projekt oświetlenia będzie przewidywał oświetlenie tylko z jednej strony ulicy – od strony parku. 6. Koncepcja zagospodarowania parku, obejmuje m.in. następujące prace, do uwzględnienia przez Wykonawcę (Projektanta): 1) Prace rozbiórkowe, w ramach których zostanie wykonane: Usunięcie i wywiezienie nawierzchni betonowych i asfaltowych wraz z podbudową - 4650 metrów kwadratowych, Usunięcie i wywiezienie elementów małej architektury - 40 sztuk, Usunięcie latarni - 30 sztuk. 2) Wykonanie zieleni: Zasadzenie drzew liściastych w ilości 40 sztuk. Będą to gatunki rodzime o wysokości 5-6 metrów oraz obwodzie pnia 30-35 centymetrów. Zasadzenie drzew iglastych w ilości 15 sztuk. Będą to gatunki rodzime o wysokości 4-5 metrów i obwodzie pnia 22-25 centymetrów. Zasadzenie krzewów wysokich na obszarze 900 metrów kwadratowych. Zasadzenie krzewów średnio wysokich na obszarze 1750 metrów kwadratowych. Zasadzenie krzewów niskich na obszarze 1150 metrów kwadratowych. Zasadzenie bylin na obszarze 3166 metrów kwadratowych. Zasadzenie roślin okrywowych na obszarze 1660 metrów kwadratowych. Założenie łąk z kwiatów na powierzchni 960 metrów kwadratowych. Założenie trawników na obszarze 8090,07 metrów kwadratowych. Wycinka dużych drzew w ilości 25 sztuk. Zabiegi pielęgnacyjne przy drzewach dużych- usuwanie posuszu i suchych konarów. Zabiegom zostanie poddane 40 drzew. Przesadzanie krzewów średniowysokich i niskich- 300 metrów kwadratowych Kształtowanie terenu pod budowę ibiogneratorów- 3000 metrów kwadratowych. 3) Wykonanie nawierzchni. W ramach tego zadanie wykonane zostaną następujące prace: Wielkoformatowe elementy betonowe i kamienne - 410,1 metrów kwadratowych Nawierzchnie przepuszczalne - 2021,3 metrów kwadratowych 4) Budowa małej architektury. W ramach tych działań wykonane zostaną m.in.: Ławy z oparciem - 100 metrów bieżących - 45 sztuk, Karmniki dla ptaków- 20 sztuk, 5) Montaż oświetlenia. Latarnie parkowe LEDowe o wysokości 3,5 metra - 50 sztuk, Oświetlenie w gruncie - 30 sztuk, Montaż sieci i instalacji elektroenergetycznych - 1000 metrów bieżących, Budowa nowego oświetlenia ulicznego. 7. Prace projektowe należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Koncepcją zagospodarowania parku (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ. 8. Kompleksowa dokumentacja projektowo-kosztorysowej (w tym Projekt budowlany wykonawczy) powinien obejmować m.in.: 1) Projekt budowlany wykonawczy cz. drogowa – układ chodników, placów i ścieżek, konstrukcje nawierzchni, powiązanie z istniejącym układem komunikacyjnym, z uwzględnieniem odwodnienia; 2) Projekt budowlany wykonawczy oświetlenia terenu i oświetlenia ulicznego (linia kablowa, oprawy LED); 3) Projekt budowlany wykonawczy budowy lub montażu wszystkich obiektów małej architektury przewidzianych do wykonania; 4) Projekt terenów zielonych z wykazem nasadzeń i opisem zabiegów pielęgnacyjnych; 5) inne projekty w razie konieczności; 5) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 6) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. 9. Projektant w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany jest także do: 1) w imieniu Zamawiającego wystąpienia i uzyskania koniecznych opinii, decyzji i uzgodnień Projektu budowlanego, koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę/dokonania zgłoszenia robót budowlanych przyjętego bez sprzeciwu, oraz poniesienia wszystkich kosztów z tym związanych. 2) uzyskania wszelkich innych opracowań niezbędnych dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np.: ocena wpływu na środowisko, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, tylko w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający deklaruje współpracę przy wydawaniu tych decyzji, które są zależne od Zamawiającego, aby zostały one wydane w jak najkrótszym czasie. 3) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru objętego przedmiotem zamówienia jest załącznikiem do SIWZ. 4) uzupełniania materiałów i udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu wydającego pozwolenie na budowę (Starostwo Powiatowe w Radomiu) po złożeniu wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę i w trakcie trwania postępowania o wydanie pozwolenia na budowę lub w trakcie dokonywania zgłoszenia robót budowlanych. 5) Projektant dołączy do projektu budowlanego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10. Wymagania formalne: 1) Projektant przed przystąpieniem do prac projektowych przedstawi wersję roboczą projektu (koncepcję) do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zaakceptowana wersja robocza projektu będzie podstawą do dalszego opracowania, wystąpień oraz uzgodnień. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia zawartemu w SIWZ (wraz z załącznikami) na etapie opracowywania przez Projektanta koncepcji. 2) Do opracowanej dokumentacji budowlanej należy dołączyć oświadczenia Projektanta i projektantów branżowych, że dokumentacja spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zmianami) – przedmiot zamówienia należy opisać w dokumentacji projektowej zgodnie z art. 29 – 31 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 3) Dokumentacja budowlana powinna być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe.
II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 4 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: brak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: brak
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: brak
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych w niniejszym Rozdziale SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych zadań, jak również rezygnację lub ograniczenia zakresu wykonywanych opracować w poszczególnych zadaniach) w sytuacji, gdy wykonanie danych prac projektowych będzie niemożliwe (np. ze względu na sprawy własnościowe) lub w sytuacji, gdy wykonanie danych prac projektowych będzie zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy będzie podejmował Zamawiający. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania wykonywania prac przez zamawiającego, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 5. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
(-) Burmistrz Miasta Pionki