Nadawanie nazw ulicom, placom i innym terenowym obiektom publicznym oraz drogom wewnętrznym
Podstawa prawna:
1. art. 18 ust. 2, pkt 13, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2015r, poz. 1515 z późn. zm.)
2. art. 8. ust.1. pkt.1a ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015r, poz. 460 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
- wniosek (wzór wniosku w załączniku)
w przypadku nadania nazwy drodze wewnętrznej, stanowiącej własność osób prywatnych, wniosek winien zawierać zgodę wszystkich właścicieli terenów, na których zlokalizowana jest droga.
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat pokój nr 102
tel. 48 341-42-00
Opłaty:
nie podlega opłacie
Termin załatwienia sprawy:
Termin realizacji wniosku uzależniony od przeprowadzenia czynności wymaganych procedurami i przepisami prawa, w tym:
- zgromadzenia wymaganych opinii,
- podjęcia uchwały przez Radę Miasta Pionki,
- publikacji uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Uwagi:
Informacje:
pok. 214 tel. 48 341-42-15