OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wynikającej z rozporządzenia wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, na wykonanie wodnego placu zabaw dla dzieci Splash Park oraz budowa układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego wraz z opracowaniem kompletnych projektów budowlanych w zakresie wszystkich branż
Data zamieszczenia w BZP: 19.04.2019r., numer ogłoszenia: 539964-N-2018;
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:tak
Nazwa projektu lub programu:
Umowa nr RPMA.06.02.00-14-8521/17-00. Projekt „Modernizacja infrastruktury nad stawem Górnym w Pionkach szansą na eliminację zjawisk kryzysowych oraz ożywienie społeczno-gospodarcze” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia” Działania 6.2. „Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II 15, 26670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 00, e-mail: p.stolarski@pionki.pl, faks 48 341 42 04.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://bip.pionki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodnego placu zabaw dla dzieci Splash Park oraz budowa układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego wraz z opracowaniem kompletnych projektów budowlanych w zakresie wszystkich branż
Numer referencyjny: IG.271.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie I: 1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania pn: „Budowa Splash Park w Pionkach” obejmuje budowę wodego placu zabaw dla dzieci wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in.: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) badania techniczne podłoża gruntowego, 3) projekt budowlany z wszystkimi niezbędnymi instalacjami wymaganymi dla tego typu obiektu: wod.- kan., elektryczna, itd., 4) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia, 5) projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.), 6) przedmiary robót i kosztorysy, 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 8) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, 9) wykonanie wszystkich prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 10) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w szczególności uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 11) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Roboty powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji: 1) Powierzchnia terenu ok: 600 m2, w tym: Pow. wodnego placu zabaw min.: 250 m2 Pow. brodzików dla małych dzieci ok.: 25 m2 Pow. wodoodporna dookoła wodnego placu zabaw ok. 200 m2 2) Powierzchnia pomieszczenia technicznego adoptowanego na potrzeby Wodnego Placu Zabaw: ok. 23m2 3) Pomieszczenie techniczne wyposażone będzie w następujące instalacje: instalacja uzdatniania wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja energetyczna. 4) Komory techniczne pod potrzeby wodnego placu zabaw: komora pomp atrakcji, zbiorniki wyrównawcze, komora do płukania filtrów. 5) Ośrodek Sportu i Rekreacji, gdzie ma być zlokalizowany Splash Park, posiada przyłącze instalacji elektrycznej. 6) W pobliżu planowanego zamierzenia projektowego (wodny plac zabaw) brak jest sieci kanalizacji sanitarnej fi 200. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej. Przyłącze kanalizacji sanitarnej będzie wybudowane w ramach innego zadania. 5. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 6. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ. Zadanie II: 1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania pn: „Budowa układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego w Pionkach” obejmuje budowę układu wodnego dla dzieci wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in.: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) badania techniczne podłoża gruntowego, 3) projekt budowlany z wszystkimi niezbędnymi instalacjami wymaganymi dla tego typu obiektu: wod.- kan., elektryczna, itd., 4) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia, 5) projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.), 6) przedmiary robót i kosztorysy, 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 8) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, 9) wykonanie wszystkich prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 10) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w szczególności uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 11) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Roboty powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. 4. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na budowie układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego, którego głównym założeniem jest edukacja poprzez zabawę z wodą. W tym celu zaprojektowana została tzw. „Sucha rzeka”. Na jej trasie dzieci będą mogły korzystać z urządzeń do zabawy z wodą. Woda przedostaje się kaskadowo z poziomu najwyższego do najniższego. Dzięki trzem ręcznym pompom znajdującym się na piaskowych polach, dzieci będą mogły „produkować” wodę, która następnie będzie spływać do trzech korytek z zastawkami, a później do równoważni wodnej. Woda wylewa się do usypanego kamieniami i żwirem koryta „Suchej rzeki”. Ponadto elementami edukacyjnymi są również: małe koło kubeczkowe, które jest zasilane wodą podawaną od góry- najlepiej z rynienki kończącej się nad miseczkami urządzenia. Kolejnym elementem jest duże koło kubeczkowe, które jest zasilane poprzez zanurzenie w strumieniu wody. Minimalny przepływ wody nie może być mniejszy niż 66cm3/s. Dolna półkula powinna być zanurzona w wodzie przynajmniej do połowy miseczki, a idealnie w 3/4 lub w całości. Następne na trasie jest kołomłynowe horyzontalne, które porusza się pod odpowiednim przepływem wody. Ostatnim proponowanym elementem jest brama obrotowa, która pełni funkcję małej tamy. Zabawka ma możliwość piętrzenia i przekierowywania wody. Dzięki zastosowaniu takich elementów zabawowych w oczach dzieci plac zabaw zyskuje nowe, bezcenne atuty. Zapewniając, zarówno w ciepłe jaki i chłodne dni, możliwość ciekawej zabawy z wodą, plac zabaw rozwija u nich nowe umiejętności, bawiąc i ucząc jednocześnie. W tym miejscu będzie poszerzana wiedza na temat wpływu wody na otaczający krajobraz. 5. Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji: Powierzchnia ogółem: 2135m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 1375m2 Powierzchnia zabudowy: 760m2 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 7. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ. Postanowienia wspólne dla zadania I i zadania II: 1. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej
wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
II.5) Główny kod CPV: 45242000-5
Dodatkowe kody CPV: 45242100-6 ; 45212212-5 ; 45111200-0 ; 71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 2020-05-15
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: brak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: brak
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: brak
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: zadanie I - 10.000,00 zł, zadanie II – 10.000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach wymienionych w niniejszym Rozdziale SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw zamiennych będzie korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję o konieczności wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw zamiennych będzie podejmował Zamawiający. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zarówno rezygnację z poszczególnych rodzajów robót budowlanych, dostaw lub usług albo tylko ograniczenia ich ilości) w sytuacji, gdy wykonanie danych robót budowlanych, dostaw lub usług będzie niemożliwe do wykonania albo zbędne, niecelowe lub nieprzydatne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. Decyzję ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia będzie podejmował Zamawiający. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT (zmiana dot. będzie zmiany wynagrodzenia z uwzględnieniem znowelizowanej stawki, w zakresie robót realizowanych po wejściu w życie przedmiotowej zmiany stawki podatku), 2) W przypadku wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw zamiennych wynagrodzenie ulegnie stosownej zmianie. Podstawą ustalenia wysokości zmiany wynagrodzenia będzie różnica pomiędzy wartością pierwotną robót, usług lub dostaw określoną w ofercie a wartością robót, usług lub dostaw zamiennych sporządzoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, 3) W przypadku ograniczenia (zmniejszenia) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie ulegnie stosownemu obniżeniu. Podstawą ustalenia wysokości obniżenia wynagrodzenia będzie ilość niewykonanych robót, usług lub dostaw oraz ich ceny określone w ofercie. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - termin ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) okoliczności (przyczyn) nie leżących po stronie wykonawcy, w tym w szczególności: - wstrzymania robót, dostaw lub usług przez zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu umowy, - odmowy lub opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę. 2) wystąpienia odbiegających od typowych dla danego okresu warunków atmosferycznych niesprzyjających lub uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) zamówienia/robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ lub zgodnie z technologią ich wykonania lub ze sztuką budowlaną, 3) okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, 4) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Okoliczności, o których mowa wyżej to zdarzenia niezależne od wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, których wykonawca nie mógł przewidzieć, którym nie mógł zapobiec ani którym nie mógł przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy; 5) wystąpienia opóźnień spowodowanych nieprzewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w tym w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, niezinwentaryzowane kolizje bądź inne przeszkody, 6) zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót, dostaw lub usług zamiennych (jeżeli wykonie zamówienia zamiennego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, np. ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub ze względu na konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji projektowej wymagany jest dodatkowy czasu ponad termin wynikający z umowy albo w przypadkach zamówienia zamiennych materiałów, sprzętu lub urządzeń wymagany jest czas na ich dostawę), 7) zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówienia dodatkowego (jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego). 6. W przedstawionych w punkcie 5. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony umowy ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju spowodowanemu ww. sytuacjami lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu usunięcia przeszkód lub konsekwencji działania ww. okoliczności lub równy będzie niezbędnemu okresowi czasu na wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Przesunięcie terminu będzie musiało być uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego (z wyjątkiem okoliczności, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1). 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zmian nieistotnych w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Budowa Splash Park w Pionkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania pn: „Budowa Splash Park w Pionkach” obejmuje budowę wodego placu zabaw dla dzieci wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in.: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) badania techniczne podłoża gruntowego, 3) projekt budowlany z wszystkimi niezbędnymi instalacjami wymaganymi dla tego typu obiektu: wod.- kan., elektryczna, itd., 4) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia, 5) projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.), 6) przedmiary robót i kosztorysy, 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 8) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, 9) wykonanie wszystkich prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 10) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w szczególności uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 11) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Roboty powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji: 1) Powierzchnia terenu ok: 600 m2, w tym: Pow. wodnego placu zabaw min.: 250 m2 Pow. brodzików dla małych dzieci ok.: 25 m2 Pow. wodoodporna dookoła wodnego placu zabaw ok. 200 m2 2) Powierzchnia pomieszczenia technicznego adoptowanego na potrzeby Wodnego Placu Zabaw: ok. 23m2 3) Pomieszczenie techniczne wyposażone będzie w następujące instalacje: instalacja uzdatniania wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja energetyczna. 4) Komory techniczne pod potrzeby wodnego placu zabaw: komora pomp atrakcji, zbiorniki wyrównawcze, komora do płukania filtrów. 5) Ośrodek Sportu i Rekreacji, gdzie ma być zlokalizowany Splash Park, posiada przyłącze instalacji elektrycznej. 6) W pobliżu planowanego zamierzenia projektowego (wodny plac zabaw) brak jest sieci kanalizacji sanitarnej fi 200. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej. Przyłącze kanalizacji sanitarnej będzie wybudowane w ramach innego zadania. 5. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 6. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45242100-6, 45212212-5, 45111200-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia 40,00
Część nr: 2 Nazwa: Budowa układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego w Pionkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w ramach zadania pn: „Budowa układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego w Pionkach” obejmuje budowę układu wodnego dla dzieci wraz z opracowaniem kompletnego projektu budowlanego w zakresie wszystkich branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in.: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) badania techniczne podłoża gruntowego, 3) projekt budowlany z wszystkimi niezbędnymi instalacjami wymaganymi dla tego typu obiektu: wod.- kan., elektryczna, itd., 4) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia, 5) projekt wykonawczy (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.), 6) przedmiary robót i kosztorysy, 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 8) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów, 9) wykonanie wszystkich prac budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację budowlano-wykonawczą dla zadania, 10) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w szczególności uzyskanie pozytywnych opinii Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 11) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. 2. Roboty powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Teren przeznaczony pod planowaną inwestycję położony jest na obszarze Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Polnej, znajdującym się w południowo-wschodniej części miasta, nad sztucznym zbiornikiem wodnym Staw Górny. Właścicielem terenu jest Miasto Pionki. 4. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na budowie układu wodnego krajobrazowo-edukacyjnego, którego głównym założeniem jest edukacja poprzez zabawę z wodą. W tym celu zaprojektowana została tzw. „Sucha rzeka”. Na jej trasie dzieci będą mogły korzystać z urządzeń do zabawy z wodą. Woda przedostaje się kaskadowo z poziomu najwyższego do najniższego. Dzięki trzem ręcznym pompom znajdującym się na piaskowych polach, dzieci będą mogły „produkować” wodę, która następnie będzie spływać do trzech korytek z zastawkami, a później do równoważni wodnej. Woda wylewa się do usypanego kamieniami i żwirem koryta „Suchej rzeki”. Ponadto elementami edukacyjnymi są również: małe koło kubeczkowe, które jest zasilane wodą podawaną od góry- najlepiej z rynienki kończącej się nad miseczkami urządzenia. Kolejnym elementem jest duże koło kubeczkowe, które jest zasilane poprzez zanurzenie w strumieniu wody. Minimalny przepływ wody nie może być mniejszy niż 66cm3/s. Dolna półkula powinna być zanurzona w wodzie przynajmniej do połowy miseczki, a idealnie w 3/4 lub w całości. Następne na trasie jest kołomłynowe horyzontalne, które porusza się pod odpowiednim przepływem wody. Ostatnim proponowanym elementem jest brama obrotowa, która pełni funkcję małej tamy. Zabawka ma możliwość piętrzenia i przekierowywania wody. Dzięki zastosowaniu takich elementów zabawowych w oczach dzieci plac zabaw zyskuje nowe, bezcenne atuty. Zapewniając, zarówno w ciepłe jaki i chłodne dni, możliwość ciekawej zabawy z wodą, plac zabaw rozwija u nich nowe umiejętności, bawiąc i ucząc jednocześnie. W tym miejscu będzie poszerzana wiedza na temat wpływu wody na otaczający krajobraz. 5. Charakterystyczne parametry określające wielkość inwestycji: Powierzchnia ogółem: 2135m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 1375m2 Powierzchnia zabudowy: 760m2 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i dostaw obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 7. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz zgodnie z innymi załącznikami do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45242100-6, 45212212-5, 45111200-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2020-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja i rękojmia 40,00
(-) Burmistrz Miasta Pionki