ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W imieniu Gminy Miasta Pionki zapraszam do złożenia oferty na zakup i dostawę wyposażenia dla jednostki OSP w Pionkach. Zadanie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach zadania OSP-2023”.
Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Miejsce, sposób oraz termin składania ofert i warunki płatności:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat – osobiście, pocztą lub na adres e-mail: k.blazik@pionki.pl,
- W tytule e-maila lub na opisie koperty proszę wpisać „Oferta – wyposażenie OSP Pionki”
- Oferty należy składać do dnia 12.10.2023 r. do godz. 10.00,
- Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
- Do oferty bezwzględnie należy dołączyć kartę techniczną w języku polskim lub szczegółowo opisać parametry oferowanych urządzeń w języku polskim. Oferty bez dołączonych w/w dokumentów zostaną odrzucone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach poniżej.